برگزاری اولین دوره مسابقات حافظان قرآن روستای زاغه
کد خبر: 3672128
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

برگزاری اولین دوره مسابقات حافظان قرآن روستای زاغه

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک مدرس و پژوهشگر قرآن عنوان کرد: اولین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم روستای زاغه 17 آذر ماه برگزار شد.

حسین وهابی، مدرس و پژوهشگر قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم روستای زاغه برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات ویژه در دو بخش کتبی و شفاهی به ترتیب در دو گروه سنی بزرگسال و زیر ۱۶ سال در رشته حفظ برگزار شد، سوالات بخش کتبی این دور از مسابقات از جز 1 و 2 قرآن کریم مستخرج شده بود.
وهابی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات قرآن ترویج فرهنگ غنی قرآنی و آموزه‌های دینی در جامعه است اضافه کرد: اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه با همکاری نهاد کتابخانه امام علی(ع) شهرستان بهار، دهیاری، پایگاه مقاومت شهید باکری و پایگاه الغدیر روستای زاغه صبح روز جمعه، 17 آذر ماه برگزار شد.
این مدرس قرآن با بیان اینکه استقبال از اولین مسابقه قرآن کریم خوب بود گفت: حدود 30 نفر از قرآن آموزان روستای زاغه در این مسابقات شرکت کردند که متسابقین از حافظان کل و جزء جامعه القرآن و دارالقرآن این روستا بودند.
وی با بیان اینکه طراح سوال مسابقه خود ایشان بوده‌است عنوان کرد: در پایان این دور از مسابقات نفرات اول تا سوم بخش کتبی و نفرات اول تا سوم بخش شفاهی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

captcha