نمایش آنلاین رقابت‌های روزانه با ویدئو پروژکتور
کد خبر: 3672160
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
درمسابقات دارالقرآن امام علی(ع) انجام می‌گیرد؛

نمایش آنلاین رقابت‌های روزانه با ویدئو پروژکتور

گروه مسابقات: رقابت‌های روزانه یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از طریق ویدئو پروژکتور به صورت آن‌لاین در معرض دید متسابقان و دیگر مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس تدابیر که از سوی واحد IT و فناوری اطلاعات یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان اندیشیده شد، رقابت‌های روزانه و بعضا آمارهایی از نخستین روز رقابت‌ها تا به امروز در راهروی مجاور سالن امفی تئاتر مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در معرض نمایش متسابقان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فوری///نمایش آنلاین رقابت‌های روزانه با ویدئو پروژکتور
براساس گزارش ایکنا، طی این نمایش صفحه‌ای به مجموع آمار شرکت‌کنندگان و همچنین تفکیک در هر رشته و ترسیم نمودار مقایسه‌ میزان شرکت‌کنندگان هر رشته در هر روز، صفحه‌ای به میانگین امتیازها در اجزاء 20، 10 و 5 و حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل، صفحه‌ای نیز به نمایش آماری تعدادی که حد نصاب‌ها را کسب کرده‌اند و مجموع هزینه حد نصاب‌ها تا آن لحظه اختصاص پیدا کرده است.
همچنین در صفحات دیگر آمار کل شرکت‌کننده‌ها به تفکیک شهر و استان‌های پرجمعیت است که به صورت نموداری و آیتم و در بخش دیگر نیز سالن‌هایی به تفکیک رشته‌ها و گروه سنی که در حال رقابت هستند نشان داده شده است.

فوری///نمایش آنلاین رقابت‌های روزانه با ویدئو پروژکتور
ارائه گزارش تصویری از رقابت‌ها، لوگوی دارالقرآن‌ امام علی(ع)، نشانی تلگرام مؤسسه و همچنین پوشش اخبار مسابقات در رسانه‌ها و به روز رسانی آن از دیگر بخش‌هایی است که در معرض دید مخاطبان این دوره از مسابقات و شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha