هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است
کد خبر: 3672214
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است

هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است گروه اجتماعی: امام جمعه کرمان گفت: هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است و مهم این است که هلال‌احمر از انسان دچار بحران حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز سه‌شنبه، 21 آذر در دیدار با کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: هلال‌احمر یک امر انسانی است و به انسان کمک می‌کند و در متون دینی ما توجه به انسان و انسانیت یک بحث جدی و قابل دفاع و در دستور کار است.
وی افزود: انسانیت، شریف است و همیشه باید مورد توجه قرار گیرد و هلال‌احمر مجموعه‌ای انسان‌محور است و مهم این است که هلال‌احمر از انسان دچار بحران حمایت می‌کند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: هلال‌احمر بدون اینکه به نگاه، فک
ر و اندیشه انسان‌ها نگاه کند با تمام وجود به وی کمک می‌کند و هلال‌احمر جمهوری اسلامی نه‌تنها در کشورهای مسلمان بلکه در سایر کشورها هم برای آسایش مردم کمک‌رسانی می‌کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: یارگیری هلال‌احمر نیز همه افراد را شامل می‌شود و آدم‌ها زمانی که انگیزه کمک به انسان‌ها را داشته باشند، می‌توانند عضو هلال‌احمر شوند و خدمت‌رسانی کنند.
وی افزود: هلال‌احمر در نخستین دقایق بعد از بروز حوادث در صحنه حاضر می‌شود که این نشان‌دهنده آمادگی نیروهای جمعیت هلال‌احمر است و هلال‌احمر باید همیشه آماده و مهیا باشد.

captcha