حمایت‌ مؤسسه بنیاد قرآن روشندلان اصفهان از نوجوانان نابینا
کد خبر: 3672294
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

حمایت‌ مؤسسه بنیاد قرآن روشندلان اصفهان از نوجوانان نابینا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مسئول مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان از حمایت‌های مادی و معنوی نابینایان استان‌های دیگر خبر داد.

سید مرتضی نیکزاد، مدیر مسئول مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین دوره مسابقات قرآنی بصائر ویژه نوجوانان نابینا که در تاریخ 10 آذر ماه با حضور ۱۰۵ نفر از روشندلان برگزار شد، برنامه‌هایی برای برپایی دومین دوره صورت گرفت.

وی با اشاره به چشم‌اندازهای این مسابقات بیان کرد: برگزاری مسابقات روشندلان نوجوان از سوی بنیاد آغاز شد و ادامه خواهد داشت و اما برای برگزاری هر چه بهتر دومین دوره، تدابیری اتخاذ شده است که می‌توان به مشارکت استان‌های دیگر در برپایی مسابقه اشاره کرد.

نیکزاد افزود: بدون شک استان اصفهان، در برگزاری این مسابقات از توانمندی و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، اما استقبال در جهت برگزاری دومین دوره از سوی استان یزد و فارس صورت گرفت که امیدواریم دیگر استان‌ها  نیز همکاری خود را نشان دهند تا توانایی خود را به نتیجه برسانند.

مدیرمسئول مؤسسه بنیاد روشندلان اصفهان اظهار کرد: به منظور هر چه بهتر برپا شدن مسابقات بصائر، باید با جامعه هدف ارتباط برقرار کرد و پس از مسابقه آنان را تحت آموزش قرار داد، در این راستا برنامه‌ای در نظر گرفته شده است که اعزام مربیان برای آموزش قرآن در مدارس به نابینایان از سوی بنیاد انجام شود و تمام هزینه و مزایای مربیان از سوی مؤسسه تامین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه مسابقات به اولیاء شرکت‌کنندگان اعلام شد که نوجوانان خود را بدون دغدغه در کلاس‌های قرآنی ثبت‌ نام کرده و مؤسسه تمام هزینه و شهریه آموزش آنان را متحمل خواهد شد و همچنین در مؤسساتی که این نوجوانان در حال آموزش هستند از نظر امکانات مجهز کند که امیدواریم با این تدابیر بتوان برای دومین دوره مسابقات بصائر شرکت کنندگان بسیاری را جذب کنیم.

captcha