استقبال بانوان روستای سعیدآباد ایجرود از جلسات تفسیر قرآن
کد خبر: 3672305
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
حسینی خبر داد:

استقبال بانوان روستای سعیدآباد ایجرود از جلسات تفسیر قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن نجم‌الثاقب روستای سعیدآباد شهرستان ایجرود از استقبال بانوان این روستا از جلسات تفسیر قرآن خبر داد.

سیده‌لیلا حسینی مدیر خانه قرآن نجم‌الثاقب روستای سعیدآباد شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: برگزاری جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم یکی از برنامه‌هایی است که به همت این خانه قرآن برگزار و مورد استقبال بانوان روستا قرار دارد.
 
وی افزود: این جلسات شنبه هر هفته ساعت 15.30 در محل کتابخانه روستای سعیدآباد و با حضور حجت‌الاسلام یزدی کارشناس ارشد قرآن و حدیث که به عنوان استاد مدعو در این برنامه حضور دارد، برگزار می‌شود.
 
مدیر خانه قرآن نجم‌الثاقب روستای سعیدآباد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه این خانه قرآن در زمینه آموزش رشته‌های متنوع قرآنی از جمله روخوانی، روانخوانی، قرائت و تجوید همچنین تفسیر فعالیت دارد، گفت: عمل به آموزه‌های قرآنی نیز یکی از مواردی است که به قرآن‌آموزان حاضر در کلاس‌ها تاکید می‌شود.
 
حسینی تصریح کرد: فهم صحیح آیات نورانی وحی یکی از راه‌های کاربردی کردن آیات قرآن کریم است و در همین رابطه توجه به برگزاری دوره‌های تفسیر مورد توجه ویژه قرار دارد زیرا با توجه به مفاهیم والای آیات است که می‌توان به خوبی آنها را در زندگی روزمره عملیاتی کرد.
captcha