وضعیت باروری مردان و زنان رایگان ارزیابی می‌شود
کد خبر: 3672323
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
از سوی پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی؛

وضعیت باروری مردان و زنان رایگان ارزیابی می‌شود

گروه سلامت: ویزیت رایگان ارزیابی وضعیت باروری مردان و زنان از سوی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی ابن سینا جهاد دانشگاهی همزمان با چهاردهمین سالگرد تأسیس این مرکز انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ویزیت رایگان ارزیابی وضعیت باروری مردان و زنان از سوی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی ابن سینا جهاد دانشگاهی همزمان با چهاردهمین سالگرد تأسیس این مرکز انجام می‌شود.
کلیه متقاضیان جهت انجام ویزیت اولیه رایگان و ارزیابی وضعیت باروری خود می‌توانند در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آذرماه بین ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۲۳۵۱۹ و داخلی ۴۳۴ تماس حاصل نموده و با تعیین وقت قبلی از این خدمت بهره‌مند شوند.
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا، همه روزه به غیر از روز‌های تعطیل به آدرس تهران، خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال آماده ارایه‌ی کلیه خدمات درمان ناباروری به مراجعین گرامی است.
به گزارش ایکنا، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا با برخورداری از هفت کلینیک درمان ناباروری، سقط مکرر، درمان‌های جایگزین (اهدا)، سلامت جنسی، کلینیک اندومتریوز، کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد، کلینیک پستان و ارائه خدمات اهدا به زوج‌های نابارور در حال فعالیت است که در چهاردهمین سالگرد افتتاح خود با هدف ارزیابی وضعیت باروری زنان و مردان، ویزیت اولیه را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌دهد.
مرکز فوق تخصصی ابن سینا، نخستین مرکزی است که به صورت اختصاصی در کشور به درمان سقط مکرر و عدم موفقیت مکرر در درمان ناباروری می‌پردازد، از دیگر ویژگی‌های این مرکز می‌توان به نصب و بهره برداری از سیستم جامع مدیریت اطلاعات بیماران، انجام جراحی‌های تشخیصی و درمانی موارد پیشرفته اندومتریوز، کنترل بارداری‌های پرخطر، شناسایی و درمان مشکلات جنین، تشخیص نقایص ژنتیکی قبل از انتقال جنین به رحم (PGD) اشاره کرد.
captcha