دانشگاهیان کردستان می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند
کد خبر: 3672332
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

دانشگاهیان کردستان می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند

گروه اجتماعی: معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان از آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از ۲۵ آذر ماه در سایت لبیک خبر داد و گفت: کلیه دانشگاهیان سراسر کشور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام ابوالحسن بهمنی، معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عاليات(نجف،کربلا،کاظمین و سامرا) خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از25آذرماه در سایت لبیک آغاز می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام در پنج گروه دانشگاهیان شامل اساتید، دانشجویان متاهل،دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام بهمنی بیان کرد: تمام دانشگاهیان اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم؛ وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، علمی –کاربردی، غیرانتفاعی و پیام نور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود.
وی اعلام کرد: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد که متعاقبا به اطلاع زائران خواهد رسید.
معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه‌های کردستان بیان کرد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت انجام خواهد شد و در این مدت زائران دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
وی یادآور شد: دانشگاهیان می‌توانند از 25 آذر ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به ثبت نام عتبات اقدام کنند.

captcha