آزمون ملی تلاوت در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3672378
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
با حضور 70 نوجوان علاقه‌مند به قرآن؛

آزمون ملی تلاوت در زنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان از برگزاری ششمین دوره آزمون طرح ملی تلاوت در زنجان با حضور نزدیک به 70 قرآن‌آموز خبر داد.

ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: دیروز سه‎‌شنبه 21 آذرماه ششمین دوره آزمون طرح ملی تلاوت در استان زنجان برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح فرصتی برای شناسایی استعدادهای قرآنی است، افزود: طرح ملی تلاوت یک طرح جامع برای تربیت قرآنی است که از اساتید استانی و کشوری قرآن برای آموزش نوجوانان حاضر در این طرح استفاده می‌شود.
 
رحیمی با بیان اینکه با پایان این طرح نوجوانان علاوه بر اینکه یک قاری خوب می‌شوند با علوم قرآنی نیز آشنا خواهند شد، تصریح کرد: این طرح برای پسران 8 تا 14 سال اجرا می‌شود.
 
مدیر موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان تاکید کرد: برای ورود به این طرح و توانایی شرکت در آزمون شرکت‌کنندگان باید بتوانند از 4 قاری مطرح بین‌المللی تقلید کرده و نمره حد نصاب را کسب کنند.
 
رحیمی با اشاره به اینکه نزدیک به 70 نفر از نوجوانان علاقه‌مند به فراگیری قرائت قرآن کریم در این طرح شرکت کرده بودند، گفت: یادگیری علوم قرآنی از سنین کودکی تاثیر مهمی در نهادینه شدن فرهنگ متعالی وحی در فرد خواهد داشت.
captcha