دومين محموله «شادماني كوچك» به مناطق زلزله‌زده ارسال شد
کد خبر: 3672392
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

دومين محموله «شادماني كوچك» به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

گروه اجتماعی: دومين محموله اسباب‌بازي و نوشت‌افزار ويژه كودكان زلزله‌زده به كرمانشاه تحت عنوان «شادمانی کوچک» ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، با پایان زمان طرح «شادمانی کوچک» برای اهدای اسباب‌بازی و نوشت‌افزار به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه که توسط موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت، بیش از هفتاد کارتن اسباب‌بازی و نوشت‌افزار با هواپیما به مناطق زلزله‌زده غرب كشور ارسال شد.
این طرح براي ايجاد شادابي و نشاط هرچند به صورت مختصر در دل کودکان زلزله‌زده و با هدف تقویت روحیه و شادی و سرگرمی میان آن‌ها به همت مجموعه فرهنگی‌ _هنری امام خمینی(ره) وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و با مشاركت معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بسيج دانش‌آموزي، برنامه‌ریزی و طی سه هفته اخیر اجرا شد.
در اجراي اين طرح، مجتمع فرهنگی _هنری امام خمینی(ره) به عنوان پایگاه اصلی جمع‌آوری هدایا به همراه پایگاه مقاومت بسیج مساجد و پایگاه بسیج دانش‌آموزی مدارس، اقدام به جمع‌آوری اسباب‌بازی و نوشت‌افزار براي كودكاني كه در زلزله كرمانشاه آسيب جسمي و روحي ديده‌اند،‌ كردند.
در طرح شادماني كوچك، مردم منطقه کم‌برخوردار خواجه‌ربيع و دانش‌آموزان برخي از مدارس سطح مشهد اقدام به اهداي اسباب‌بازي و نوشت‌افزار به كودكان مناطق زلزله‌ز‌ده كردند تا با اين اقدام خداپسندانه، لبخندي هر چند كوچك بر لب آن‌ها بنشانند و شور و نشاط دنياي كودكانه را به آن‌ها برگردانند.
گفتني است؛ اولين محموله «شادماني كوچك» وي‍ژه كودكان مناطق زلزله‌زده توسط مجتمع فرهنگي _ هنري امام خميني(ره) در ايام ميلاد امام رضا(ع) به مناطق زلزله‌زده ارسال و به اين كودكان آسیب‌دیده اهدا شد.

captcha