جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی درمانه وسملقان برگزارشد
کد خبر: 3672395
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی درمانه وسملقان برگزارشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه شهر آشخانه تجمع بصیرتی مردم در 9 دی را نماد عشق به ولایت و رهبری و تجلی آن در جامعه با هر نوع جریان سیاسی و قومی دانست .

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در جلسه ستادی گرامیداشت حماسه 9 دی، با اشاره به ویژگی های حماسه ی 9 دی، عنوان کرد: تجمع بصیرتی مردم در 9 دی نماد عشق به ولایت و رهبری و تجلی آن در جامعه با هر نوع جریان سیاسی و قومی است.

امام جمعه آشخانه رسوایی جریان نفاق و تضعیف این جریان را از ویژگی های دیگر حماسه 9دی خواند و گفت: این جریان نفاق، مرموز و فتنه گر با آمیختن حق و باطل و بر سرگرفتن نمادهای دینی و تلاش برای اجرای کاریکاتورگونه وقایع انقلابی، نقابی بر چهره داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از جنایت به آتش کشیدن مساجد، بی حرمتی به نمادهای مذهبی و عاشورای 88 و در پی آن خروش و حماسه عظیم مردمی، چهره ی آنان را رسوا کرد.

احمدزاده یکپارچگی و وحدت مردم فارغ از هر گرایش سیاسی، قومیتی و طیفی با انگیزه دفاع از دین، ولایت و مقدسات را تجلی بصیرت عمیق اقشار مردم دانست.

امام جمعه آشخانه، با بیان اینکه مردم با تحلیل و بصیرت عمیق در حماسه 9 دی بدون حراس حقایق را آشکار و بر مرکز اصلی فتنه دست گذاشتند، خاطر نشان کرد: در حالی که اغلب خواص بی بصیرت و کم بصیرت در جریان فتنه 88 از آن بی بهره بودند.

وی آشکار شدن باطن جریان پلید نفاق و فتنه گران با هتک حرمت به مقدسات را سبب مرز بندی میان حق و باطل دانست و افزود: آتش زدن مساجد و تکایا، پرچم های عزاداری، آتش غیرت مردم را شعله ور و عشق به مظاهر و مقدسات دینی را متجلی ساخت.

گفتنی است جلسه ستاد گرامیداشت حماسه 9دی عصر دوشنبه 20 آذرماه سال جاری با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومسئولین ادارات مانه وسملقان دردفترامام جمعه شهرآشخانه برگزارشد.

captcha