تجوید نسبتا قابل قبول حفاظ حکایت از حضور در دوره‌های تخصصی دارد
کد خبر: 3672626
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
الماسی:

تجوید نسبتا قابل قبول حفاظ حکایت از حضور در دوره‌های تخصصی دارد

گروه مسابقات: داور رشته حفظ کل در بخش تجوید مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به اینکه تقریبا این حفاظ دارای تجوید نسبتا قابل قبولی بودند، ادامه داد: این نشان دهنده حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی تجوید است البته به برخی از حافظان نیز راهنمایی می‌شد تا از کلاس‌های اساتید تجوید شهرشان استفاده کنند.

اعظم الماسی، داور رشته حفظ کل در بخش تجوید یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع سنی زیر 16 سال و 16 تا 30 سال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به سطح این دوره از رقابت‌ها گفت: حفاظ کل از تمامی کشور در این مسابقات حضور داشتند اما برخی از شهرها به دلیل مرکزیت وانجام کار حفظ به صورت تخصصی چون اصفهان، قم شاهد حافظان خوبی بودیم.
وی با اشاره به اینکه تقریبا این حفاظ دارای تجوید نسبتا قابل قبولی بودند، ادامه داد: این نشان دهنده حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی تجوید است البته برخی نیز بودند که به انها پیشنهاد می‌دادیم و راهنمایی می‌کردیم تا اینکه از کلاس‌های اساتید استفاده کنند.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 15 تا 24 آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha