روحیه جهادی، زمینه پبروزی در همه عرصه‌ها را فراهم می‌کند
کد خبر: 3672636
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
سردار کرمی:

روحیه جهادی، زمینه پبروزی در همه عرصه‌ها را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تردیدی نیست هر جا روحیه جهادی شکل بگیرد و این روحیه در همه عرصه‌ها از جمله علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و غیره باشد پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دیروز چهارشنبه 22 آذرماه در دومین آیین تجلیل از خانواده شهدای منتسب به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان و مراسم تودیع و معارفه فرماندهان بسیج کارگری استان زنجان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل به خوبی به دشمنی و توطئه ابرقدرت‌های جهان پی برده بودند و در نتیجه با احساس نیاز در برابر این خطر، بسیج را در جهت حفظ و مراقبت از انقلاب و اسلام تاسیس کردند.
 
سردار کرمی با اشاره به اینکه امام راحل با تشکیل بسیج خواستار حضور مردم در صحنه‌های مهم و تعیین کننده نظام و انقلاب بودند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند ولی با وجود بصیریت‌مندی بسیجیان و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب، هرگز به نتیجه نرسیدند.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دفاع‌مقدس یکی از صحنه‌های مهم حضور بسیجیان در تاریخ کشور محسوب می‌شود، گفت: بسیجیان در این عرصه تا آخرین نفس در برابر ابرقدرت‌ها ایستاند و از خاک کشور حراست کردند.
 
سردار کرمی با تاکید بر اینکه تردیدی نیست هر جا روحیه جهادی شکل بگیرد و این روحیه در همه عرصه‌ها از جمله علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و غیره باشد پیروز خواهیم بود، گفت: امروز بسیج به یک تشکل خاص تعلق ندارد، بلکه متعلق به انقلاب اسلامی است و باید این شجره طیبه را تقویت کنیم.
 
باید به وظیفه کنونی خود به عنوان بسیجی واقف باشیم
 
همچنین در این این مراسم، محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما بسیجی هستیم و باید به وظیفه کنونی خود به عنوان بسیجی واقف باشیم، اظهار کرد: بسیج همواره با حضور در بخش‌های مختلف و ارائه خدمات مخلصانه از نقش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.
 
فرمانده جدید بسیج کارگری استان زنجان معرفی شد
 
یادآور می‌شود در این مراسم سرهنگ یحیی احمدی به عنوان فرمانده جدید بسیج کارگری معارفه و از زحمات سرهنگ رسول اکبری فرمانده سابق این نهاد قدردانی شد. همچنین از خانواده‌های شهیدان، اجاقلو، محمدی، باقری، خیرخواه، حسینی، بهرامی و عباسی تجلیل به عمل آمد.
captcha