تداوم راه شهدا راه توطئه افکنی دشمنان را می بندد
کد خبر: 3672765
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

تداوم راه شهدا راه توطئه افکنی دشمنان را می بندد

گروه سیاسی: مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان بدون شک تداوم راه این شهید بزرگوار و شهدای والامقام کردستانی مسیر را بر هرگونه توطئه‌افکنی دشمنان می‌بندد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مهدی فرزی، مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در شب خاطره شهید محی الدین بیانی در سنندج به جایگاه شهدا در آموزه‌های اسلامی اشاره و اظهار کرد: روحانی شهید ماموستا محی‌الدین بیانی سیره‌ای روشنگرانه و مملو از عزت و ایستادگی بر آموزه‌های اسلامی و انقلابی دارند.
وی افزود: بدون شک تداوم راه این شهید بزرگوار و شهدای والامقام کردستانی مسیر را بر هرگونه توطئه‌افکنی دشمنان می‌بندد.
حجت‌الاسلام فرزی بیان کرد:هم اکنون دشمنان با توطئه قدس به دنبال جبران شکست‌های خودشان هستند اما به فضل الهی و با بیداری کشورهای اسلامی و به ویژه جبهه مقاومت کاری به پیش نخواهند برد.
وی با اشاره به ویژگی های ممتاز شهدای استان به ذکر خاطراتی از شهید خسروی یکی از دیگر از شهدای روحانی استان پرداخت .
در ادامه محمد سلیمانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به جایگاه والای شهید بر اساس آموزه‌های اسلامی گفت: شهید بیانی از شهدای روحانی استان که بر حسب ضرورت و نیازی که احساس نمودند در مقابل کوردلان و گروهک های تروریست لباس رزم می پوشند و پا به عرصه نبرد می گذارند
وی با برشمردن ویژگی های انقلابی این شهید والا مقام افزود: قبل از انقلاب چندین بار به واسطه حضور در برنامه های ضد رژیم سلطنتی توسط ساواک دستگیر می شوند و مورد شدیدترین شکنجه ها قرار گرفتند و در نهایت از تمامی حقوق اجتماعی نیز محروم می شوند و در سخت ترین شرایط مالی زندگی را سپری می کنند.
سلیمانی بیان کرد : پس از انقلاب با ورود به سازمان پیشمرگان مسلمان کرد مسئولیت گردان حضرت رسول اکرم (ص) را عهده دار می شوند واز ویژگی هایی که داشتند پس از پاکسازی هر روستا در اولین اقدام ، نماز جماعت را به پا می داشتند و خداوند را به واسطه الطافش شکرگزاری می‌کردند.
وی عنوان کرد: این شهید والا مقام یکی از مبلغان تعالیم اسلامی بودند و هیچگاه چه در زمان نبرد و چه در هنگام حضور در محل زندگی و مسجد از امر به معروف و نهی از منکر کوتاه نیامدند و در غروب و هنگام اقامه نماز در منزل توسط گروهک‌های تروریست زخمی می شوند و سپس در هنگامی که فرزند خردسالش را در بغل گرفته بود جلوی چشمان همسر و فرزندانش او را به رگبار می بندند و به شهادت می‌رسانند.
سلیمانی صبر و استقامت این خانواده را ارج نهاد و یادآور شد: فرزند این شهید والا مقام الان دراین محفل حضور دارند و این عزیز چندین سال به واسطه شوک ناشی از این اقدام وحشیانه قادر به تکلم نبودند اما به لطف و عنایت حضرت حق امروز به عنوان یادگاری از یادگاران آن شهید در حال خدمت به نظام اسلامی هستند.

captcha