برگزاری یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی
کد خبر: 3672789
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
در مشهد؛

برگزاری یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی

گروه اجتماعی: یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی که به مدت دو روز به میزبانی مشهد برگزار شده بود، 23 آذرماه با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پیمان فلسفی، دبیر یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی، در مراسم اختتامیه این همایش که عصر روز پنجشنبه 23 آذرماه در مشهد برگزار شد، با اشاره به حضور 265 نفر از مدیران کشور در این همایش دو روزه، عنوان کرد: در این همایش بیش از هزار نفر شرکت کردند که هجده نفر از آنان از رؤسای سازمان های مختلف کشور هستند.
وی در ادامه گفت: این همایش با حضور معاونان سازمان جهاد کشاورزی در استان های مختلف، مدیران کل آموزش و پرورش، مسئولان امور فرهنگی، مسئولان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در شهرستان ها و اعضای کانون های جهادگران از استان های مختلف برگزار شد.
فلسفی با اشاره به بخش های مختلف این همایش اظهار کرد: در بخش نمایشگاهی 160 نفر شرکت کردند که 70 درصد آنها مربوط به بخش خصوصی و 30 درصد نیز بخش دولتی هستند.
وی در زمینه بخش جشنواره فرهنگی و هنری همایش نیز گفت: در این بخش سه نفر اول در سه گروه عکس، فیلم و پوستر به عنوان برترین ها انتخاب شدند و 80 نفر از داوران همایش این آثار را ارزیابی کردند.
گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهیدان حاتمی، بابا رستمی، ناصری و از جانبازان حکیم زاده، نظری و قلی نژاد تجلیل و به آنان لوح تقدیر اهدا شد.
همچنین از میان طرح ها و الگوهای ارائه شده به این همایش، طرح های نهادینه کردن فرهنگ قرآنی از جهاددانشگاهی، خیرین مدرسه ساز از آموزش و پرورش، پایش ماهواره ساز زمینی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه پایدار روستایی از محمد تقی شریعتی و تولیدات گلخانه ای از اردشیر نجاتی به عنوان طرح های برتر معرفی شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش جشنواره، در حوزه عکاسی، هادی ابری به عنوان رتبه اول، جمشید فرج وند رتبه دوم و فرجاد خوشبین رتبه سوم را کسب کردند. علاوه بر این، در حوزه فیلم، جواد فرخی رتبه اول، محمد یعقوبی رتبه دوم و وحید صباغی رتبه سوم را بدست آوردند و در حوزه پوستر، نسیم محمودی رتبه اول، زهرا نصیری، رتبه دوم و مسعود همتی به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.
در بخش علمی این همایش نیز بیست لوح تقدیر به مسئولان جهاد کشاورزی در استان های کرمانشاه، ایلام، بوشهر، سمنان، همدان، خوزستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و لرستان اهدا شد.
همچنین در بخش نمایشگاهی نیز هفت غرفه برتر از جمله غرفه های سازمان اقتصادی کوثر، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، شرکت کشت و صنعت انابد وابسته به آستان قدس رضوی، تعاونی تحقیقات مهندسی مدیتیک اصفهان، باشگاه کشاورزان جوان سبزوار روستای قادر، شرکت تعاونی تولید فرش گنجینه هنر شهرستان رشتخوار از خراسان جنوبی، صندوق حمایت از توسعه کشاورزی زنان روستایی سیستان به عنوان غرفه های برتر انتخاب و معرفی شدند و غرفه های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، شرکت کشت و صنعت درین تویسرکان، شرکت الزهرا خراسان رضوی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و شرکت مینو زیتون گلستان به عنوان غرفه های شایسته معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

captcha