تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت آزادشهر + صوت
کد خبر: 3672842
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت آزادشهر + صوت

گروه جلسات و محافل: دویست و بیست و دومین کرسی تلاوت قرآن شهرستان آزادشهر با تلاوت قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت آزادشهر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دویست و بیست و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم، به همت جامعه قرآنیان استان گلستان و با حضور مردم علاقه‌مند به ساحت مقدس کلام‌الله مجید در مهدیه آزادشهر برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 18 شام‌گاه 22 آذرماه همراه با قرائت دسته‌جمعی دعای سلامتی امام زمان(عج) آغاز شد، ابتدا حمیدرضا بذرافشان، از قاریان نوجوان آزادشهری به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخت. همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم نیز سعید پرویزی، قاری بین‌المللی قرآن کریم، به تلاوت آیات الهی پرداخت که استقبال فراوان حضار در مراسم را نیز به دنبال داشت.

همچنین، در ادامه برگزاری این جلسه معنوی و قرآنی، برنامه گرامیداشت، ارائه زندگینامه، سیره اخلاقی و و فرازی از وصیتنامه شهیدان حسن و عزت‌الله زمانی اجرا شد. سپس، در ادامه نیز مباحث تفسیری قرآن کریم از سوی علی‌اصغر زنگانه، پیشکسوت قرآنی استان گلستان از سوره‌ مبارکه فتح در رابطه با وحدت میان مسلمانان ارائه شد.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم معنوی نیز برنامه‌هایی همچون اعطای لوح یادبود به خانواده شهیدان شاخص جلسه، قرائت دسته‌جمعی دعای ختم قرآن و نیز پذیرایی از حضار در مراسم برگزار شد.

 

کد
captcha