حرف‌های رهبری را نباید روی زمین نگه داشت
کد خبر: 3672894
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵
رفیعی:

حرف‌های رهبری را نباید روی زمین نگه داشت

حرف‌های رهبری را نباید روی زمین نگه داشت گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاریاب از بی‌توجعی نمایندگان و دولتمردان به شعارهای مقام معظم رهبری انتقادکرد و گفت: نباید حرف‌های رهبری را روی زمین نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رفیعی، امام جمعه فاریاب در خطبه‌های نمازجمعه فاریاب گفت: کشاورزان فاریابی مظلوم واقع شدند، اگر مسئولان بدهی گندم‌کاران را به موقع می‌دادند، کشاورزان می‌توانستند به‌موقع ذرت بکارند و به سرمای فصلی نخورند.
وی با انتقاد از طرح مبحث قطع یارانه‌ها افزود: دولت باید بر سر قول و وعده‌های خود باش، قیمت‌های حامل‌های انرژی را اضافه کرده‌اند و یارانه‌هار ا در همان مبلغ ابتدایی نگه داشته‌اند و اکنون نیز می‌خواهند یارانه‌ها را هم قطع کنند که این دست در جیب مردم است،
حجت‌الاسلام رفیعی قدرت‌نمایی دولت را ظلم به مردم دانست و بیان کرد: این توهین به شعور مردم است و این اعمال مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند، دولت جلوی حقوق‌های نجومی را بگیرید.
وی از بی‌توجعی نمایندگان و دولتمردان به شعارهای مقام معظم رهبری انتقادکرد و گفت: نباید حرف‌های رهبری را روی زمین نگه داشت.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان

captcha