برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان
کد خبر: 3672895
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان گروه سیاست و اقتصاد: یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان حججی و عظیمی شب پنج‌شنبه، 23 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار حسین کاجی، راوی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای مدافع حرم گفت: وقتی که انقلاب شد دنیا دو بلوک شرق و غرب بود و جمهوری اسلامی آمد و حرف جدید از اسلام ناب محمدی زد و هم بلوک شرق هم غرب برنتابیدند که انقلاب اسلامی حرف جدید در دنیا بزند بنابراین کمر به سرنگونی انقلاب اسلامی بستند.
وی با بیان اینکه دشمن، دیوانه‌ای مانند صدام را مأمور بر توقف انقلاب کرد و 2 هزار و 888 شبانه‌روز آتش، خون، گلوله‌باران و ...را ایجاد کردند و تلفات زیادی دادیم، عنوان کرد: 125 عملیات کوچک و 38 عملیات متوسط و بزرگ انجام دادیم به طوری‌که 64 هزار تلفات در یک عملیات دادیم.
راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: اگر بخواهیم عملیات خیبر را ترسیم کنیم باید صدای یکصد طبل بلند شود چراکه در آن عملیات صدا به صدا نمی‌رسید و همه چیز در آتش بود.
کاجی با اشاره به عملیات بدر اظهارکرد: در آن عملیات در شرایطی بودیم که زمین و زمان دود و غبار می‌شد و هیچ چیزی پیدا نبود و رزمندگان زیادی گمنام شدند.
وی گفت: ما ایستادیم و پای حرف امام(ره) و رهبرمان ماندیم و وحدت‌مان را حفظ کردیم، در نبرد جبهه مقاومت زمانی که به سوریه رفتیم دشمن و کفار به در و دیوار خانه بچه شیعه‌ها نوشته بودند هرچیز که متعلق به شیعه‌هاست برای ما حلال است.
این یادگار دوران دفاع مقدس اظهارکرد: امروز بسیجیان جبهه مقاومت جهان اسلام پشت دیوارهای بیت‌المقدس رژه می‌روند، 2 هزار کیلومتر از جبهه ایران دشمن عقب‌نشینی کرده و 200 کلیومتر مانده تا در بیت‌المقدس نماز شکر بخوانیم.
وی یادآور شد: امام(ره)هر حرفی زدند عملی شد نمونه آن نابودی شاه و صدام بود و اینکه ایشان بازشدن راه قدس را از کربلا عنوان کردند و امروز دشمن از این حرف امام(ره) به وحشت افتاده است.
کاجی اذعان کرد: امشب در جشن پیروزی جبهه مقاومت دور هم جمع شدیم تا قدردان شهدا، انقلاب، امام راحل و رهبری باشیم، ما خاطرات شهدا را سر کلاس‌ها تعریف می‌کنیم و انقلاب را صادر می‌کنیم.
راوی دوران دفاع مقدس اظهارکرد: اگر در مسیر شهدا برویم و پای رهبرمان باشیم جشن پیروزی را در مسجدالاقصی خواهیم دید و وعده امام(ره) هم که فرمودند، اگر از صدام بگذرم، اگر مسأله قدس را فراموش کنم از آل سعود نمی‌گذرم و ان‌شاءلله با بسیجیان جهان اسلام کعبه آزاد خواهد شد و نماز شکر در آنجا خواهیم خواند.
وی تأکید کرد: همانطور که شهدا رفتند کربلا آزاد شد و تمام مردم ایران توانستند، کربلایی شوند اگر پای در مسیر شهدا برویم وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی هم محقق خواهد شد.

captcha