برپایی کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» در دارالقرآن مرکزی منطقه 14
کد خبر: 3672934
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

برپایی کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» در دارالقرآن مرکزی منطقه 14

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه «فرزندپروری براساس آموزه‌های دینی» در دارالقرآن مرکزی شهرداری در منطقه 14 تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، كارگاه «فرزندپروری» ویژه والدین با تدریس شیرین خوش بیان، كارشناس ارشد روانشناسي باليني و مدرس مهارت‌های فرزندپروری و روان درماني كودك از دانشگاه تهران در دارالقرآن مرکزی شهرداری در منطقه 14 تهران تشکیل می‌شود.
این دوره با سرفصل‌های آموزشی چون بررسی نکات کلیدی و طلایی فرزندپروری، آموزش علل ایجاد مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان، بررسی روش‌هایی که کودکان از والدین باج می‌گیرند، آموزش تکنیک‌های ایجاد رفتار مطلوب در کودکان و نوجوانان، آموزش تکنیک‌های صحیح تشویق کودکان و نوجوانان، آموزش تکنیک‌های صحیح بهبود ارتباط والد و کودک، آموزش فنون مقابله با بد رفتاری کودکان و نوجوانان، آموزش تکنیک قانون‌گذاری برای کودکان و نوجوانان و آموزش استفاده از تمامی تکنیک‌های فوق در حل مشکلات کودکان و نوجوانان با توجه به آیات قرآن و روایات انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، دارالقرآن مرکزی شهرداری در منطقه 14 در خیابان پیروزی، خیابان مقداد، نرسیده به فلکه اول، نبش کوچه رنجبران قرار دارد.

captcha