برپایی بازارچه خیریه هفتگی در دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 13
کد خبر: 3672957
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

برپایی بازارچه خیریه هفتگی در دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 13

گروه فعالیت‌های قرآنی: بازارچه خیریه با رویکرد اسلامی ـ ایرانی به صورت هفتگی در دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 13 تهران برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازارچه خیریه به صورت هفتگی چهارشنبه‌ها در دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 13 تهران برگزار می‌شود.
اين بازارچه که با هدف توانمندسازی بانوان قرآني سرپرست خانوار منطقه ١٣ اجرا شده است، در حمایت از این بانوان از ساعت 9 صبح چهارشنبه‌ها انجام می‌شود که در کنار ارائه آثار هنری و دستی این افراد غرفه‌ای نیز به عرضه محصولات عفاف و حجاب و تابلو فرش‌های قرآنی پرداخته می‌شود.
این بازارچه که در راستای ترویج فرهنگ مهربانی، نیکوکاری، اشتغال‌زایی برای این بانوان انجام می‌گیرد مزین به آیات قرآنی شده است تا به آثار و احسان نیکوکاری بر روی زندگی افراد تصریح شود، چنانکه در آيه 148 سوره آل‌عمران «فَآتَاهُمُ اللهُ ثَوَابَ الدُّنْيَا وَ حُسْنَ ثَوَابِ الآخِرَةِ وَاللهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ»؛ خداوند سعادت دنيا و زندگي نيك و آسايش و آرامش را از آثار احسان و نيكوكاری اشخاص و يا جوامع است. همچنین براساس آیه 154 سوره انعام از آثار مادی احسان مي‌توان به افزايش روزی و اتمام نعمت اشاره كرد.

captcha