حسینیه اعظم زنجان میزبان محفل قرآن دانش‌آموزی می‌شود
کد خبر: 3673012
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
فردا؛

حسینیه اعظم زنجان میزبان محفل قرآن دانش‌آموزی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فردا و در راستای اجرای برنامه‌های هفته قرآن، حسینیه اعظم زنجان میزبان محفل انس با قرآن دانش‌آموزی می‌شود.

مجید نظری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته قرآن قرار داریم برنامه‌های متنوع قرآنی در همه مناطق آموزش و پرورش استان در دست اجرا قرار دارد که یکی از این برنامه‌ها برگزاری محافل انس با قرآن است.
 
نظری تصریح کرد: از ساعت 10 صبح فردا یک‌شنبه 26 آذرماه و به همت ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
 
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری نمازجماعت هفتگی در مدارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: طبق برنامه پیوند روزهای یک‌شنبه هر هفته و با حضور آیت‌الله خاتمی نماز جماعت ظهر دانش‌آموزان یکی از مدارس در مسجد نزدیک همان مدرسه برگزار می‌شود که فردا و در پایان محفل انس با قرآن شاهد اقامه نماز جماعت دانش‌آموزان در حسینیه اعظم زنجان خواهیم بود.
captcha