مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی کلید خورد
کد خبر: 3673170
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی کلید خورد

گروه اجتماعی: دومین دوره مسابقات علمی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان، در روز دوشنبه 27 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مجید آوج، سرپرست معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان امروز، 25 آذرماه در جلسه توجیهی دفاع سه‌دقیقه‌ای که در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه این مسابقات امسال برای دومین بار در 10 استان کشور برگزار می‌شوذ، اظهار کرد: مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه با هدف به چالش کشیدن نحوه ارائه مطالب و فن‌بیان شرکت‌کنندگان از سوی واحد استانی جهاددانشگاهی با همکاری دانشگاه‌های سطح استان برگزار می شود.
وی افزود: بر این اساس، تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال 1395 تا پایان شهریورماه 1396 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.
سرپرست معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه با صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود .
وی با بیان اینکه پس از اتمام مرحله استانی و مقدماتی با معرفی نفرات برگزیده به مرحله نیمه نهایی و ملی برگزار می شود، گفت: مرحله نهایی همزمان با آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی برگزار می‌شود .

captcha