افتتاح طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران»
کد خبر: 3673718
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
با همکاری نهاد و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام می شود؛

افتتاح طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران»

گروه ادب: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران» را با هدف شناسایی، انتخاب و طراحی خدمات جدید کتابخانه‌ای با استفاده از روش‌های علمی و روزآمد اجرا می‌کنند.

افتتاح طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه همکاری‌های مشترک نهاد و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، آیین افتتاح طرح «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران» ساعت ۱۰ امروز، ۲۷ آذرماه در تالار شورا واقع در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

در این نشست که با حضور معاونان و مشاوران دبیرکل، مدیران کل نهاد و تعدادی از استادان دانشگاهی برپاست، فاطمه فهیم‌نیا، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران و محمد ابویی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان مجریان طرح به ایراد سخنرانی درباره ضرورت توجه به خدمات کتابخانه‌های عمومی می‌پردازند.

این طرح با هدف شناسایی خدمات جاری کتابخانه‌ای در سطح ایران و جهان، انتخاب خدمات جدید کتابخانه‌ای که در ایران قابلیت استفاده و پیاده‌سازی دارد و همچنین طراحی خدمات انتخاب شده با استفاده از روش‌های علمی و روزآمد در بسته‌های خدمتی طی ۲۰ ماه اجرا می‌شود تا از این طریق موجب رونق فعالیت‌ها، استفاده از امکانات بالقوه و ایجاد انگیزه در کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور شود.

captcha