متولیان قرآنی افزایش بودجه قرآنی کشور را مطالبه کنند
کد خبر: 3673816
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

متولیان قرآنی افزایش بودجه قرآنی کشور را مطالبه کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر عامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مازندران تاکید کرد: از مدیران موسسات و مسئولان اتحادیه قرآنی کشور انتظار است حقوق قرآن را از مبادی قانونی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه کرده و پیگیر افزایش بودجه قرآنی کشور شوند.

بهروز کریم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: کاهش 50 درصدی بودجه قرآنی کشور چالش جدی را در فعالیت‌های قرآنی کشور به همراه دارد.
وی افزود: اغلب دولت‌ها با هر گرایش و نگرش فکری که داشتند در حوزه قرآن و گسترش فرهنگ قرآنی هر نوع گرایشی را کنار گذاشته و در گسترش فعالیت‌های قرآنی نهایت اهتمام را داشتند.
مدیر عامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مازندران با بیان اینکه هر چه برای قرآن هزینه شود سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد کاهش بودجه قرآنی و حمایت ضعیف از فعالیت‌های قرآنی از سوی دولت هستیم که شایسته یک کشور اسلامی نیست.
وی تاکید کرد: از مدیران موسسات و مسئولان اتحادیه قرآنی کشور انتظار است حقوق قرآن را از مبادی قانونی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه کرده و پیگیر افزایش بودجه قرآنی کشور شوند.
کریم‌نژاد اظهار کرد: امیدواریم در بودجه تقدیمی سال 97 دولت، اقدامی در افزایش بودجه‌های قرآنی لحاظ شود تا بتواند بخشی از انتظارات اتحادیه و موسسات قرآنی کشور را تأمین کند.

متولیان قرآنی افزایش بودجه قرآنی کشور را مطالبه کنند

captcha