مقاومت مسلحانه، تنها راه بازپس‌گیری قدس
کد خبر: 3674356
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
سفیر فلسطین در تهران به ایکنا اعلام کرد:

مقاومت مسلحانه، تنها راه بازپس‌گیری قدس

گروه بین‌الملل: سفیر فلسطین در تهران تصریح کرد: اسرائیل با قدرت و زور قدس شریف و اراضی فلسطین را اشغال کرده و تنها راه بازپس‌گیری اراضی اشغال‌شده توسل به مقاومت مسلحانه است.

مقاومت مسلحانه، تنها راه بازپس‌گیری قدسصلاح زواوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل با زور، قدرت و حمایت‌های برخی قدرت‌های غربی، سرزمین قدس شریف و فلسطین را اشغال کرده است، بنابراین تنها را بازپس‌گیری اراضی اشغال‌شده توسل به مقاومت مسلحانه است.

سفیر فلسطین در تهران در خصوص تأکید معدود شخصیت‌ها و نهادهایی در کشورهای عربی مبنی بر زیارت قدس و مسجدالاقصی حتی با ویزای اسرائیلی و تحت نظارت و حمایت این رژیم گفت: این افراد مدعی هستند که این اقدام حضور و نفوذ مسلمانان در قدس و اماکن مقدس این شهر را تقویت می‌کند، اما واقعیت امر این است که این اقدام نوعی مشروعیت‌بخشی ضمنی به رژیم اسرائیل است.
 
وی گفت: ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسم و ان شاءالله وجب به وجب از خاک فلسطین را پس خواهیم گرفت، چرا که تمامی قدس و مقدسات آن متعلق به مردم فلسطین است و هیچ قدرتی توانایی تسلط بر آن را نخواهد داشت.
 
انتفاضه سوم

وی همچنین در خصوص انتفاضه سوم فلسطینی‌ها که در پی اظهارات ترامپ مبنی بر به‌رسمیت شناخت قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال پایتخت آمریکا از تل‌آویو به این شهر شعله‌ور شده است، گفت: انتفاضه جدید فلسطینی‌ها که در مقابله با تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیست و تصمیم نابخردانه ترامپ آغاز شده، جهاد در راه خدا و مقابله با زورگویی آمریکا و اسرائیل است و وظیفه هر مسلمان و کشور عربی و اسلامی است که از این انتفاضه حمایت کند.
مقاومت مسلحانه تنها راه بازپس‌گیری قدس است

نقش رسانه‌ها

سفیر فلسطین در تهران گفت: علاوه بر مسلمانان، هر انسان آزاده‌ای در سراسر جهان بر او واجب است که مال و جان خود از این انتفاضه حمایت کند و در این میان نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی در خصوص موضوع فلسطین بسیار مثبت و مهم است.

صلاح زواوی در پایان گفت: تصریحات ترامپ در خصوص به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، با مخالفت گسترده‌ای از سوی کشورهای مختلف دنیا مواجه شده، اما من بر این مسئله تأکید می‌کنم که اسرائیل به زودی پایان خواهد یافت و آینده از آن مردم فلسطین خواهد بود و سرزمین‌های اشغالی به زودی آزاد می‌شود/.
 
 
captcha