وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است
کد خبر: 3675311
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

وحدت، رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است

گروه اجتماعی: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اتحاد ایران اسلامی به مانند خار چشم دشمنان بوده و تا زمانی که همبستگی و یکپارچگی مردم دست نخورده باقی بماند، استکبار جهانی در دستیابی به هیچ کدام از اهداف شوم خود موفق عمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده دوران دفاع مقدس، پنجشنبه 30 آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به وظایف خطیر مسؤولان برای حل مشکلات جامعه، اظهار کرد: نباید به دلیل برخورداری از گرایش‌های سیاسی به دنبال تضعیف مدیران و مسؤولان اجرایی برآمد و می‌بایست حمایت‌های خود را برای اجرایی شدن هر چه بهتر اهدافی که منجر به عمران و آبادانی کشور می‌شود، ادامه دهیم.
وی افزود: اتحاد ایران اسلامی به مانند خار چشم دشمنان بوده و تا زمانی که همبستگی و یکپارچگی مردم دست نخورده باقی بماند، استکبار جهانی در دستیابی به هیچ کدام از اهداف شوم خود موفق عمل نخواهد کرد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، بیشتر از دیگر مقاطع زمانی نیازمند حفظ وحدت و یکپارچگی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان هستیم تا بتوان در مقابل هجمه‌های دشمنان خبیث و متخاصم ایستادگی کرد و استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد.
نوعی‌اقدم توضیح داد: افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه و ایجاد فاصله بین مردم هستند تا با این روش به تمایلات نامتعارف و غیراخلاقی خود دست یابند به عنوان خائن و خیانت‌گر بزرگ معرفی شده و مطمئنا در بین ملت بابصیرت ایران از هیچ گونه جایگاه مناسبی برخوردار نخواهد بود.
وی بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه در مقابل نیروهای تروریستی و تکفیری مرهون وحدت و انسجام نیروها بوده و با فداکاری و ایثارگری چنین انسان‌های پاک‌باخته‌ای که جان خود را با خدای خویش معامله کردند، منطقه از لوث وجود داعش و تروریست‌ها پاک‌سازی شد.

captcha