ضیافت مسلمانان آتلانتا برای زدودن تصورات ضداسلامی
کد خبر: 3675410
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

ضیافت مسلمانان آتلانتا برای زدودن تصورات ضداسلامی

گروه بین‌الملل: مسلمانان شهر آتلانتا شنبه آینده در تلاش برای زدودن تصورات نادرست در مورد اسلام و مقابله با جرائم ناشی از نفرت علیه مسلمانان، با برپایی ضیافتی بزرگ، میزبان غیرمسلمانان می‌شوند.

ضیافت مسلمانان آتلانتا برای زدودن تصورات ضداسلامیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری myajc؛ رضوان انوار، عضو مجمع عمومی سازمان اسلامی شمال آمریکا (ICNA) می‌گوید: نگرش‌های منفی بسیار آزاردهنده هستند و همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهند.

وی افزود: بزرگترین دلیل وجود نگرش‌های منفی کمبود آموزش است. مردم در مورد دین اسلام چیزی نمی‌دانند و مسلمانان را نمی‌شناسند. در هر جامعه‌ای هم افراد خوب و هم افراد بد وجود دارند. همه را به یک چشم نگاه کردن کار درستی نیست.

انوار به واسطه فعالیت در این سازمان اسلامی، شاهد افزایش شدید حوادث ناشی از تعصبات ضداسلامی و جرائم ناشی از نفرت در دو سال اخیر است.

برای مقابله با این حوادث، این سازمان سومین سالی است که این برنامه ضیافت با غیرمسلمانان را که «ملاقات با همسایگان مسلمان» نام دارد، برگزار می‌کند.

امسال این برنامه در هتل رنسانس آتلانتا برگزار می‌شود و مسلمانان امید دارند که جمعیت بزرگی از غیرمسلمانان در آن شرکت کنند/.

captcha