فعالان قرآنی برای افزایش بودجه قرآنی سال 97 اهتمام جدی داشته باشند
کد خبر: 3675967
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
مسئول انجمن قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

فعالان قرآنی برای افزایش بودجه قرآنی سال 97 اهتمام جدی داشته باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دست‌اندرکاران تصمیم‌گیر در خصوص فعالیت‌های قرآنی باید در خصوص افزایش اعتبارات بخش قرآنی در بودجه 97 اهتمام جدی داشته باشد.

محمدحسین سلیمانی مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در گفتگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی اعتبارات ردیف شورای توسعه فرهنگ قرآنی اظهار کرد: این امری بدیهی است که با کاهش بودجه محدودیت‌هایی در مسیر توسعه فعالیت‌های قرآنی وقفه ایجاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: با کاهش بودجه‌ها و اعتبارات فرهنگی و قرآنی بی‌شک آسیب‌هایی را در جامعه ایجاد خواهد کرد لذا باید در موضوع کاهش بودجه قرآنی تجدیدنظر صورت بگیرد.
سلیمانی با بیان اینکه انتظار ما این است که فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی افزایش یابد، گفت: افزایش بودجه‌های پژوهشی در زمینه قرآنی یکی از موضوعات مورد تأکید است چرا که در این راستا می‌توان بیشترین بازخوردها را در جامعه شاهد بود.
مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دست‌اندرکاران تصمیم‌گیر در خصوص فعالیت‌های قرآنی باید در خصوص افزایش بودجه این بخش اهتمام جدی داشته باشد.
وی یادآور شد: مردم و جامعه از مسئولان و متولیان امور برگزاری محافل قرآنی و انجام فعالیت‌های مؤثر در این زمینه انتظار دارند که در جامعه رونق فعالیت‌ها و فرهنگ قرآنی اتفاق بیفتد.
سلیمانی در پایان بیان کرد: فعالیت‌های انجمن قرآن و نهج‌البلاغه و دیگر نهادها و سازمان‌های قرآنی منوط به اعتبارات اختصاص‌یافته است، لذا کاهش آن موجب کم شدن فعالیت‌های قرآنی خواهد شد.

captcha