100 مددجوی فردیسی راهی کربلا شدند
کد خبر: 3676046
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

100 مددجوی فردیسی راهی کربلا شدند

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد فردیس از اعزام ۱۰۰ مددجوی فردیسی به کربلا خبر داد و گفت: این مهم از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

مهرعلی کلهر، رئیس کمیته امداد فردیس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با بیان اینکه اعزام مددجویان به حرم های مطهر معصومین یکی از برنامه‌های اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰۰ مددجوی فردیسی توسط کمک‌های خیرین و ائمه جماعات به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
وی هدف از اجرای این طرح را تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه و نشاط و شادابی معنوی در مددجویان اعلام کرد و افزود: اکثر این مددجویان برای اولین بار بود که به مشهد مقدس مشرف می‌شدند.
رئیس کمیته امداد فردیس با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه از اهداف بلند مدت این اداره است، تاکید کرد: اعزام به سفرهای زیارتی از جمله اقداماتی است که برای تحقق این مهم انجام می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه تعداد زیادی از مددجویان فردیسی حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را در دل دارند، گفت: از خیرین می‌خواهیم در این راستا با اداره کمیته امداد فردیس همکاری کنند که تا پایان سال جاری بتوانیم تعداد بیشتری از این افراد را به مشهد مقدس رهسپار کنیم.
رئیس کمیته امداد فردیس در ادامه با اشاره به درخواست‌های فراوان مددجویان فردیسی کمیته امداد مبنی به اعزام به عتبات عالیات، عنوان کرد: به همت خیرین فردیسی از ابتدای سال تا کنون ۱۰۰ مددجوی تحت پوشش این اداره به کربلای معلی اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه توانمند سازی نیازمندان یکی از اهداف بزرگ اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با اشتغالزایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، شرایطی را برای این قشر ایجاد کنیم که بتوانند هزینه‌های معیشتی خود را تامین کنند. کلهر گفت: کمیته امداد در کنار کمک به رفع مشکلات معیشتی مددجویان، به کمک خیرین این افراد را به اماکن زیارتی اعزام می‌کند.

captcha