آموزش 7 هزار نفر قرآن آموز در مؤسسه روضه الرضوان سالکان سنندج
کد خبر: 3676159
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

آموزش 7 هزار نفر قرآن آموز در مؤسسه روضه الرضوان سالکان سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل مؤسسه قرآنی روضه الرضوان سالکان از آموزش هفت هزار نفر قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی در این مؤسسه قرآنی سنندج خبر داد.

آموزش 7 هزار نفر قرآن آموز در مؤسسه روضه الرضوان سالکان سنندج

معصومه دوستی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی روضه الرضوان سالکان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این مؤسسه قرانی فعالیت خود را از سال 90 به صورت رسمی در سطح شهرستان سنندج آغاز کرده است.
وی از آموزش هفت هزار نفر قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی در مؤسسه قرآنی روضه الرضوان سالکان سنندج خبر داد و افزود: این مؤسسه قرآنی بعد از دریافت مجوز به صورت خودجوش فعالیت های مستمری در سطح شهرستان انجام داده است.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی روضه الرضوان سالکان با اشاره به اینکه فعالیت های قران این مؤسسه به دلیل تلاش شبانه روزی یک روند عادی را به خود گرفته است، بیان کرد: در این راستا کلاس‌های قرآنی این مؤسسه همواره پابرجا بوده و مورد استقبال جوان و نوجوانان قرار گرفته است.
وی با اشاره به کلاس‌های برگزار شده در این مؤسسه عنوان کرد: آموزش تجوید روخوانی و روانخوانی سطح یک و دو، دوره تربیت مربیان قرآن ویژه مربیان پیش دبستانی، آموزش تفسیر، نقاشی، تفسیر رنگ‌ها و ... از کلاس های برگزار شده در این مؤسسه است.
دوستی با اشاره به برگزاری آموزش سوره‌های کوتاه و موضوعی با زبان اشاره و مفهومی کودکانه اعلام کرد: در این کلاس آموزشی سعی شده است تا قرآن را با زبان قابل فهم برای کودکان آموزش دهیم.
وی از برگزاری همایش‌های این مؤسسه در راستای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در استان خبر داد و افزود: برگزاری همایش‌های تربیت دینی نونهالان و کودکان، مهندسی سوره های قرآنی، نشست هم‌اندیشی با بانوان خانه‌دار، تربیت دینی نوجوانان، چگونگی تقویت باورهای دینی در خانواده به صورت ماهیانه را در سطح شهرستان برگزار کرده‌ایم که مورد استقبال همگان قرار گرفته است.
مدیرعامل مؤسسه قرآنی روضه الرضوان سالکان از آموزش هفت هزار نفر قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف قرآنی در این مؤسسه قرآنی سنندج خبر داد و عنوان کرد: هر دوهفته یک بار کلاس‌های قرآنی این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 14 سال است که به صورت تخصصی کار مربیگری آموزش قرآن با زبان کودکانه را انجام داده‌ام، افزود: این دوره آموزشی ویژه کودکان چهار تا شش سال بوده است که شرکت کنندگان بعد از دوره می توانند روخوانی قرآن را انجام دهند.
دوستی با اعلام اینکه تمام فعالیت های مؤسسه به صورت خودجوش بوده و هیچ ارگانی از ما حمایت انجام نمی دهد، یادآور شد: عدم حمایت از مؤسسات قرآنی موجب دلسرد شدن آن ها از ادامه فعالیت می‌شود.

captcha