برگزاری اجتماع بزرگ تجلی بصیرت در هفت شهرستان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3676202
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
گرجی خبر داد:

برگزاری اجتماع بزرگ تجلی بصیرت در هفت شهرستان چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق در هفت شهرستان استان، خاطرنشان کرد: این اجتماع در شهرکرد ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز چهار دی ماه در نشست مردمی ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دیماه که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به پیش‌بینی 11 محور برای گرامیداشت هفته بصیرت در استان، گفت: تبیین قانون‌شکنی، قانون‌گریزی، نقش آمریکا در فتنه 88، حرمت‌شکنی عاشورا، تداوم ستیزه‌جویی و عبرت‌آموزی از جمله این محورها است.
وی «حماسه 9 دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» را شعار محوری هفته بصیرت و میثاق با ولایت خواند و افزود: 220 نشست با کمیته‌های برگزاری حماسه 9 دی برگزار شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق در هفت شهرستان استان، خاطرنشان کرد: این اجتماع در شهرکرد ساعت 10 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
گرجی با اشاره به تولیدات فضای مجازی و انتشار آن ها، عنوان کرد: ائمه جماعات استان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته فتنه 88 و حماسه 9 دی ماه را در سراسر استان تشریح خواهند کرد.
در پایان این نشست چاپ جدید دو کتاب «تجلی قدرت الهی» و «خواص در بوته آزمون» توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد رونمایی شد.

captcha