ارائه تسهیلات ویژه اشتغالزایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری
کد خبر: 3676298
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
علیزاده اعلام کرد:

ارائه تسهیلات ویژه اشتغالزایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی تسهیلات دولتی ویژه ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 4 دی گفت: متقاضیان مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در یکی از رشته‌های زیر در سامانه حمایت از مشاغل خانگی به نشانی www.mashaghelkhanegi.ir به‌صورت مستقل و یا پشتیبان ثبت‌نام کرده و از امکانات و تسهیلات مربوطه به صورت وام‌های خوداشتغالی کم‌بهره استفاده کنند.
وی افزود: در رشته‌های تولید نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات، گرافیک کامپیوتری، مجموعه تجارت الکترونیک، مجموعه نرم‌افزار و رسانه برخط، مجموعه بازی‌های رایانه‌ای، مجموعه رشته‌های مرتبط با انیمیشن و در رشته‌های فرهنگی و هنری در بخش طراحی و ساخت عروسک، رودوزی‌های مدرن، تصویرگری، صحافی دستی، ساخت ماکت صحنه، تدوینگری فیلم، ساخت آهنگ، تنظیم آهنگ، فیلم‌نامه نویسی، سفال و سرامیک مدرن و انیماتوری تسهیلات پرداخت می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بامراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

captcha