ظرفیت‌آفرینی «طلبه‌نوشت» برای تبلیغ خواهران مبلغ در فضای مجازی
کد خبر: 3676607
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
جمشیدکیانی خبر داد:

ظرفیت‌آفرینی «طلبه‌نوشت» برای تبلیغ خواهران مبلغ در فضای مجازی

گروه حوزه علمیه: جمشیدکیانی تصریح کرد: در حال حاضر با گذشت 3 ماه از فعالیت رسمی سایت طلبه‌نوشت، بیش از 100 محتوای تولیدی برگزیده در سایت «طلبه نوشت» منتشر شده است.

رضا جمشیدکیانی، مدیر اجرایی سامانه کوثر بلاگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اشاره به برخی آثار دریافتی در سایت «طلبه نوشت»، گفت: در حال حاضر با گذشت 3 ماه از فعالیت رسمی این سایت، بیش از 100 محتوای تولیدی برگزیده در سایت «طلبه نوشت» منتشر شده است. طلاب خواهر تاکنون با مشارکت در طرح‌ها و فراخوان‌های وبلاگی که با موضوعات روز در این سامانه اجرا می‌شود، تاکنون بیش از 2 هزار محتوا از این طریق در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برگزیده نوشته‌های طلاب از طریق وب‌سایت طلبه نوشت به نشانی talabenevesht.ir نیز بازنشر می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، افزود: بیش از 150 کارگاه آموزشی و مهارت‌افزایی برای طلاب خواهر در سراسر کشور برگزار کردیم تا با مهارت شیوه‌های صحیح تولید محتوا آشنا شوند.

به گزارش ایکنا، سامانه کوثر بلاگ با هدف تولید محتوای فرهنگی و مذهبی بومی در فضای مجازی و گسترش فرهنگ استفاده از ابزار‌های نوین در بین بانوان از سال 89 توسط مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران راه‌اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 11 هزار طلبه و مبلغ خواهر از سراسر کشور از طریق این سامانه در فضای مجازی فعالیت دارند که مطالب آن ها روزانه بیش از صدهزار بازدید کننده دارد.

کوثر بلاگ به عنوان بزرگ‌ترین و تنها تجمع مجازی طلاب خواهر در فضای مجازی است و هر روز صدها محتوای دینی از طریق آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. تاکنون بیش از 40 ویژه‌نامه موضوعی و مناسبتی از محتوای این وبلاگ‌ها تهیه شده که از طریق نشانی kowsarblog.ir در دسترس عموم بازدیدکنندگان قرار دارد.

captcha