بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شد
کد خبر: 3676827
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شد

گروه فرهنگی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این که دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند نام و افکار امام راحل را از اذهان عمومی پاک کنند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته (5دی)ادامه داد: حضور مردم در حماسه ۹ دی، کشور را تکان داد که این حماسه‎آفرینی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

 قندهاری با بیان اینکه ملت ایران در برابر هجمه ناجوانمردانه استکبار به این نظام الهی تا پای جان ایستاده است، متذکر شد: تمام مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در مقابل این نظام ایستادند اما عزت، عظمت و سربلندی ایران در جهان زبانزد است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه از این به بعد هم دشمن دست‎بردار نخواهد بود، اذعان کرد:اگر بخواهیم راهمان را با قدرت ادامه دهیم باید به آیات الهی قرآن توجه کنیم که قطعاً بن‎بست‎ها از بین می‎رود و بسیاری از موانع برطرف می‎شود تا به اهداف عالی دست پیدا کنیم.

قندهاری با بیان این که دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند نام و افکار امام راحل را از اذهان عمومی پاک کنند، یاداور شد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شد.

 وی با بیان این که مقام معظم رهبری با تدابیر عالمانه خود نقشه های شوم دشمنان را شناسایی و مانع ادامه جریان فتنه در کشور شدند، متذکر شد: نقش آفرینی بی بدیل مقام معظم رهبری در بیش از دو دهه اخیر همواره راه‌گشای نظام بوده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد:امروز شاهد انسجام خوبی در استان هستیم که از این ظرفیت باید به نحو احسن بهره ببریم و برنامه ریزی خوبی هم برای 9دی ماه انجام شده است.

 قندهاری از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)سمنان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در هفتم دیماه خبرداد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا،نماینده سابق تام الاختیار رهبری در آمریکا ورئیس دفتر جامع مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم حضور دارد.

وی تصریح کرد: تجمع بزرگ مردمی بمناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9دی میدان امام خمینی(ره) نیز همزمان با روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت با حضور سردار جوانی، مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ساعت 9صبح در مرکز استان سمنان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان شاهرود مسجد علی ابن الحسین (علیه السلام) کوی گلبرگ پنجشنبه هفتم دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد اضافه کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد مدرسه قلعه جمعه هشتم دیماه ساعت 18:30 با حضور سردار سنایی راد،معاون سیاسی سپاه پاسداران، برپایی نمایشگاه بصیرت محوطه مدرسه قلعه، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد حضرت علی اصغر (علیه السلام) شنبه 9دی بعد از نماز مغرب و عشاء با حضورسردار آبنوش و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد جامع شنبه 9 دی بعد از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های شاخص شهرستان شاهرود است.

قندهاری همچنین از برگزاری گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) در روز شنبه 9دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در شهرستان سرخه و برگزاری گردهمایی حامیان ولایت بمناسبت سالروز حماسه 9دی مسجد صاحب الزمان (عج) آرادان در روزشنبه9 دی همراه با اقامه نمازمغرب و عشاء با حضور سید محمد حسن موسویان ازهادیان سیاسی خبردادوگفت: گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد جامع دامغان نیز شنبه9 دی همراه با نماز ظهر و عصر با حضورسردار قوچانی،از فرماندهان سپاه پاسداران برگزار می شود.

 وی با اشاره به برگزاری گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد جامع گرمسار درشنبه9دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور سردار استاد حسینی ازفرماندهان سپاه پاسداران اظهارداشت: همچنین گرامیداشت سالروز حماسه 9دی در مسجد جامع میامی شنبه 9 دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضورحجت الاسلام والمسلمین قزلچه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی ، در مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) این شهرستان در شنبه9دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی برگزار می شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزاری گرامیداشت سالروز حماسه 9دی مسجد امام علی (علیه السلام) شهرک انقلاب شهرستان مهدیشهر در پنجشنبه هفتم دی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور سردار کوثری ،جانشین فرمانده کل سپاه در قرار گاه ثارا... کشور وبیین نقش ولایت فقیه و بصیرت‌شناسی در مدارس کلیه مدارس شهرستان در روز 9دی را از برنامه های شهرستان مهدیشهر به مناسبت این روز عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha