بصیرت و معرفت‌افزایی لازمه دستیابی به اهداف والا است
کد خبر: 3676889
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

بصیرت و معرفت‌افزایی لازمه دستیابی به اهداف والا است

گروه اجتماعی: امام جمعه مشگین شهر گفت: بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی لازمه دستیابی به تمام اهداف والایی است که نمونه بارز آن حماسه 9دی بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مشگین‌شهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، روزگذشته پنجم دیماه در در جمع مردم شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران اظهار کرد: بصیرت ملت ایران در حماسه 9 دی به جهانیان ثابت شد و بر فتنه و فریب دشمنان و استکبار جهانی غالب شد که این نشان از پیروزی حق برضد باطل است.
وی افزود: بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی لازمه دستیابی به تمام اهداف والایی است که در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور با آن روبه‌رو بودیم و پیروزی اخیری که در مقابل داعش به دست آوردیم یک مصداق بارز از این مورد است که برای ما حائز اهمیت بسیار است.
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: حفظ استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاوردی است که حماسه بزرگ 9 دی بر جای گذاشت که سبب استحکام نظام اسلامی و اتکا به مردم شد و ملت همیشه بیدار ایران اسلامی توانستند به استقلال خود و کشورشان دست یابند که به هیچ وجه این استقلال را کنار نمی‌گذارند.
حجت الاسلام باوقار اظهار کرد: هدفی که دشمنان و استکبار جهانی همیشه به دنبال دارند نشانه گرفتن مقدسات و ارزش‌های اسلامی ملت ایران اسلامی بوده که خوشبختانه آگاهی و بصیرت ملت ایران همیشه توانسته تیری به سمت دشمنان بزند و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.
وی تصریح کرد: ملت ایران پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را همیشه مبنای کار قرار داده‌اند و در حماسه 9 دی جواب قاطعانه‌ای به تلاش چندین ساله دشمنان اسلام داده‌اند و عوامل فتنه 88 را ناکام گذاشتند که این موضوع تنها با بصیرت ممکن است که سبب شکست دشمنان شد.

captcha