اتحادیه قرآن و عترت استان موانع را رفع و ظرفیت‌سازی کند
کد خبر: 3677233
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

اتحادیه قرآن و عترت استان موانع را رفع و ظرفیت‌سازی کند

گروه فعالیت‌عای قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن خواستار رفع موانع و ظرفیت‌سازی برای موسسات قرآنی استان شد و تاکید کرد: اعضای اتحادیه وقت بیشتری برای پیشبرد اهداف اتحادیه اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سعید قربانی رئیس سازمان دارالقرآن مازندران امروز هفتم دی‌ماه در افتتاحیه دفتر اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران که در ساری برگزار شد، گفت: تا کنون تمام انتخابات اتحادیه‌های مدغم سراسر کشور برگزار شد و این اتحادیه‌ها با همت خادمین و دستگاه‌های قرآنی در آرامش کامل شکل گرفت.

وی با بیان اینکه تشکیل اتحادیه مدغم با همدلی و صمیمیت در استان مازندران رقم خورد، افزود: موسسات و مراکز آموزش قرآن موظف هستند علاوه بر آموزش به حفط اندوخته‌های قرآنی حفاظ کمک کنند.
رئیس سازمان دارالقرآن خواستار رفع موانع و ظرفیت سازی برای موسسات قرآنی استان شد و تاکید کرد: برگزاری جلسات یکماهه نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای موسسات باشد و باید اعضای اتحادیه وقت بیشتری برای پیشبرد اهداف اتحادیه اختصاص دهند.

وی مجموعه اتحادیه قرآن و عترت را فرصت خوبی در تحقق اهداف قرآنی استان دانست و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان قرآنی خواستار حمایت بیشتر به این مهم شد.

قربانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد، گفت:  برگزاری آموزش‌های سبک زندگی اسلامی و توجه بیشتر به ترویج مفاهیم و فرهنگ  قرآنی باید در سرلوحه فعالیت‌های قرآنی اتحادیه استان قرار گیرد.

اتحادیه قرآن و عترت استان موانع را رفع و ظرفیت‌سازی کند

captcha