۱۱۰ هزار نفر دانش‌آموز اردبیلی زیرپوشش برنامه‌های قرآنی قرار گرفتند
کد خبر: 3677414
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

۱۱۰ هزار نفر دانش‌آموز اردبیلی زیرپوشش برنامه‌های قرآنی قرار گرفتند

گروه فعالیت های قرآنی: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان ۱۱۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی زیرپوشش برنامه‌های قرآنی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، پنجشنبه هفتم دیماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش استان ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان بوده که در این زمینه 110 هزار دانش‌‌آموز در سطح استان اردبیل تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه امسال مسابقات قرآنی استانی و کشوری به طور منظم در اردبیل برگزار شد، افزود: اردبیل میزبان بسیار شایسته‌ای برای مسابقات قرآنی کشوری بود که دانش‌آموزان اردبیلی توانستند در این مسابقات افتخارات زیادی برای استان کسب کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزاری برنامه‌های معنوی و مسابقات قرآنی را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش استان اردبیل توانسته است همه ساله برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشد تا بتواند گامی مهمی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان بردارد.
ناصری گفت: یکی از اقدامات موفقیت‌آمیز آموزش و پرورش استان در حوزه نهضت سوادآموزی بوده که اردبیل توانست تعهد خود در زمینه تحت پوشش قرار دادن 9 هزار و 200 بیسواد را عملیاتی کرده و در این زمینه بسیار موفق باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل راه‌اندازی سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌ها را در مدارس استان از اولویت‌های اساسی دانست و اظهار کرد: در این زمینه بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر نیز نیمه‌تمام مانده که انتظار می‌رود با حمایت مسئولان این پروژه‌ها نیز در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.
ناصری افزود:‌در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی اساسی توسط آموزش و پرورش استان انجام شده است و 74 هزار نفر زیرپوشش برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان قرار گرفته‌انn.

captcha