خانواده شهدا بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3677622
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

خانواده شهدا بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی: استاندار یزد گفت: خانواده شهدا بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند زیرا در این راه بهترین سرمایه خود را تقدیم آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد شب گذشته در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن یادگاران شاهد استان یزد با وی با تجلیل از ایثار و مقاومت خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خانواده شهدا بهترین حافظان و پاسداران انقلاب اسلامی هستند زیرا در این راه بهترین سرمایه خود را تقدیم آرمانهای والای اسلام و انقلاب اسلامی کرده اند.
زمانی قمی با اشاره به جریانات معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: ماهیت انقلاب به گونه ای است که هم عناصری در داخل و هم عناصری در خارج از مرزهای کشور در صدد ضربه زدن به آن هستند و نمی خواهند این نظام مردمی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام ادامه حیات یابد و خانواده شهدا و ایثارگران که عزیزیانی را در راه حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند همواره باید هوشیار باشند و اجازه ندهند استکبار جهانی به اهداف شومش جامعه عمل بپوشاند.
وی تاکید کرد: خدمت به خاندان مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان افتخاری بزرگی است که همه باید قدر این خدما را بدانند و مدیران استان موظفند از فرزندان شاهد و برنامه های انجمن یادگاران شاهد حمایت کنند.
استاندار یزد با حمایت از تشکل های ایثارگری تصریح کرد: فکر تشکیل چنین تشکلی بسیار ارزشمند است و اینکه مشکلات فرزندان شهدا توسط نمایندگانشان در انجمن که زبان گویای آنها هستند پیگیری شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان اظهار کرد: همواره در فکر مسیری مطمئن برای ارتباط با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بوده ام و قطعا از طریق تشکلهایی همچون انجمن یادگاران شاهد زودتر به این مقصود نائل خواهم شد و آمادگی صد در صد خود را برای همکاری و خدمت به فرزندان شاهد را اعلام می کنم.
استاندار یزد به فرزندان شهدا توصیه کرد: اجازه ندهید انقلاب اسلامی به بیراهه رود و آسیبی به کشور و انقلاب اسلامی وارد شود.

captcha