حماسه 9 دی تبلور بصیرت مردم انقلابی بود
کد خبر: 3677732
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

حماسه 9 دی تبلور بصیرت مردم انقلابی بود

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: حرکت انقلابی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی در 9 دی سال 88 تبلور بصیرت مردم انقلابی بود.

سرهنگ پاسدارعلی لشگری، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این حرکت انقلابی و خودجوش مردم نشان داد مردم دوستدار نظام و انقلاب و اسلام هستند و پای شعائر دینی خواهند ایستاد و در پرتو ولایت و رهبری از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع خواهند کرد.
وی 9 دی را ایام الله دانست و گفت: در آن روز اسلام و مسلمین به تابع ولایت فقیه و بیداری مردم کشور عزت و اقتدار دوباره پیدا کرد.
این مسئول بیان کرد: مردم ایران در 9 دی با بصیرت و آگاهی از نظام و انقلاب حمایت کردند و با هوشمندی پاسخ هنجارشکنان و آشوب‌طلبان را دادند.
لشگری گفت: جسارت و تقابل دشمنان و فتنه‌گران تا جایی پیش رفت که در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) حرکات ساختار شکنانه به سمت و سوی تعرض به اعتقادات مردم تبدیل شد که به یک‌باره صبر و بردباری و متانت مردم دینمدار و انقلابی لبریز شد و به صورت خودجوش در صدد برچیدن بساز فتنه و عوامل فتنه برآمدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: باید از حوادث تاریخی درس عبرت گرفت چرا که اگر غفلت کنیم و در حوادث نتوانیم درست تشخیص دهیم، چار اشتباه و خسارت خواهیم شد.
لشگری افزود: در حادثه بزرگ 9 دی ملت ایران ثابت کرد که هم اهل تشخیص است و هم معرفت و بصیرتش نسبت به اتفاقات و حوادث رخ داده بسیار بالاست و در مواقع لزوم نیز اهل اقدام انقلابی است.

captcha