آغاز موج سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری
کد خبر: 3677745
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

آغاز موج سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری

گروه اجتماعی: مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آغاز مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله‌یاری صبح امروز 9 دی ماه با اعلام این مطلب افزود: با توجه به فرا رسیدن عید میلاد حضرت مسیح و جشن‌های ایام کریسمس و همچنین آغاز سال نو در کشور چین مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری آغاز شد.
وی افزود: در سال‌های اخیر با برنامه ریزی‌های به عمل آمده تلاش نموده‌ایم تا در کنار دو فصل سفر گردشگران خارجی به اصفهان یعنی بهار و ابتدای پائیز، فصل سومی را هم در راستای توسعه گردشگری پایدار در اصفهان تعریف نمائیم، لذا با توجه به امنیت موجود در کشور از یکسو و همچنین تمهیدات اندیشیده شده در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگی اصفهان به ویژه در فصول سرد زمستان، موفق شده ایم تا در سه سال اخیر تعداد زیادی از گردشگران خارجی به ویژه کشور چین را در فصل زمستان به اصفهان دعوت کنیم .
گردشگران اروپائی میهمان زمستان اصفهان
الله یاری در همین راستان تاکید کرد: در دو سال گذشته با برنامه ریزی‌های به عمل آمده دها هزار نفر از گردشگران کشور چین که همانند ما ایرانیان از تعطیلات مفصلی درایام سال نو در کشور خود برخوردار هستند، به اصفهان سفر کرده اند، با این وصف در سال‌های اخیر و به ویژه امسال با تبلیغات و بازاریابی مناسب، بسیاری از گردشگران کشورهای اروپائی نیز ترجیح داده اند که ایام تعطیلات کریسمس خود را در اصفهان بگذرانند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین اظهار داشت: آمارهای اولیه حاکی است، جدای از گردشگران چینی، هم اینک گردشگران فرانسوی و کشورهای جنوب اروپا همچون ایتالیا و اسپانیا نیز در کریسمس سال 2018 میلادی به اصفهان سفر می نمایند.

captcha