پیام مسلمانان در دنیا، ایستادگی در مقابل استكبار است/ مقاومت؛ كلید تحقق وعده‌های الهی
کد خبر: 3677936
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
گزنی:

پیام مسلمانان در دنیا، ایستادگی در مقابل استكبار است/ مقاومت؛ كلید تحقق وعده‌های الهی

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ایستادگی در مقابل استكبار را پیام مسلمانان در دنیا برشمرد و گفت: وظیفه مسلمانان در شرایط امروز فقط و فقط اتحاد است و باید همه در مقابل استكبار بایستیم و مقاومت كنیم تا وعده خداوند تحقق یابد.

سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به وظایف و تكلیف كشورهای اسلامی در دوران پسا داعش گفت: وظیفه مسلمانان در این راستا كاملاً مشخص است و این وظیفه و تكلیف ما صریحاً از پیام قرآنی برگرفته شده است.

وظیفه مسلمانان در دوران پساداعش برگرفته از پیام قرآنی است
وی با بیان اینكه پیام قرآنی تنها به ما می‌گوید كه اگر می‌خواهید موفق باشید حتماً باید به یاری خدا بشتابید، افزود: این پیام قرآنی برای ماست و این نوید را می‌دهد كه در پشت استقامت در راه خدا، قطعاً پیروزی است.

مرگ تدریجی استكبار در مقابله با مستكبران است
گزنی با اشاره به تحركات استكبار جهانی در منطقه و دنیا گفت: امروز نیز اگر آمریكا و صهیونیست‌ها در عالم دارند دست و پا می‌زنند به واسطه این است كه بتوانند سیطره و حاكمیت پوشالی و دروغین خود را بر عالم مستولی كنند اما همه ملت‌های عالم مسلمانان این را به خوبی درك كردند كه مرگ تدریجی استكبار در این است كه در مقابل مستكبران بایستند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، ایستادگی در مقابل استكبار را پیام مسلمانان در دنیا برشمرد و گفت: اینكه امروز می‌بینیم ترامپ پایتخت رژیم صهیونیستی را قدس شریف اعلام می‌كند به جهت این است كه حركت‌های اسلامی ملت‌های مسلمان و آگاه در سراسر جهان را زیر سئوال ببرد كه آمریكا امروز تصمیم‌گیرنده و آقای دنیاست در حالی كه چنین نیست.

پیام تلاش‌های ترامپ برای تقویت صهیونیست‌ها، لزوم وحدت مسلمانان است
وی اظهار كرد: امروز پیام تلاش ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به شهر قدس این است كه مسلمانان باید در تمام دنیا با یكدیگر متحد باشند چرا كه تنها به واسطه اتحادشان می‌توانند به پیروزی برسند گرچه سران استكبار به خوبی می‌دانند حیاتشان در این است كه با استفاده از دلارهای نفتی غلامان حلقه به گوش خودشان نظیر آل سعود و كشورهای مرتجع عرب منطقه خودشان را به دنیا ثابت كنند.
گزنی باز هم بر این نكته تأكید كرد كه وظیفه مسلمانان در شرایط امروز فقط و فقط اتحاد است و باید همه در مقابل استكبار بایستیم و مقاومت كنیم تا این وعده خداوند تحقق یابد كه پیروزی از آن مسلمانان است.

captcha