حرکات ساختارشکنانه زمینه بهره‌برداری فرصت‌طلبان و معاندان را فراهم می‌سازد
کد خبر: 3678063
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

حرکات ساختارشکنانه زمینه بهره‌برداری فرصت‌طلبان و معاندان را فراهم می‌سازد

گروه اجتماعی: دبیر حزب مردم سالاری استان همدان گفت: حرکات ساختارشکنانه زمینه بهره‌برداری فرصت‌طلبان و معاندان را فراهم می‌سازد، مردم باید نسبت به تحرکات با هوشیاری عمل کرده و راه را بر ضد انقلاب و موج‌سوران ببندند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان،  به نقل از پایگاه خبری حزب مردم‌سالاری همدان، جواد گیاه‌شناس با اشاره به حوادث مختلف در کشور و موج انتظارات مردم، اظهار کرد: در بحبوحه شرایطی که می‌رویم تا تجربه آرامش در منطقه را تجربه کنیم و سایه دژخیمان داعش در حال رنگ پریدن است، عده‌ای بدون در نظر گرفتن عواقب خطرناک شورش و اغتشاش و حرکات ساختار شکنانه زمینه‌ساز بهره‌مندی فرصت‌طلبان و معاندان را فراهم ساخته است.

وی افزود: این حرکات با این هدف انجام می‌شود تا دولت را به تند باد شورهای لحظه‌ای سپارند که از درون آن چیزی جز تاراج امید و منابع و از بین رفتن فرصت‌های رشد و توسعه کشور نیست.

دبیر حزب مردم‌سالاری استان همدان با اشاره به برخی مطالبات چنین جریانی از جمله موضوع معیشت و اقتصاد تاکید کرد: چنین مباحثی همواره و در مراحل مختلف مورد توجه اهل فهم و دلسوزان نظام بوده است ولیکن چنین  مطالباتی نتیجه عدم برنامه‌ریزی مناسب برخی ساختارهایی است که باید مورد اصلاح قرار گیرند.

وی ادامه داد: در چنین مبنایی اصلاح ساختار اداری، تنظیم بودجه‌ریزی موثر در اقتصاد بالنده و استفاده از نیروهای جوان و متخصص و از همه مهم‌تر مبارزه همه‌جانبه با فساد همواره توسط دولت مورد اشاره و پیگیری قرار گرفته که همین امر مستلزم صرف زمان و اختصاص توان همه جانبه است.

گیاه‌شناس مطرح کرد: مردم ایران باید نسبت به چنین تحرکاتی با هوشیاری عمل کرده و راه را بر ضد انقلاب و موج‌سواران ببندند؛ بدون شک آغازکنندگان چنین ماجراهایی در هیچ جای دنیا پایان‌دهندگان نخواهند بود و باید اجازه انحراف و ضربه زدن ضد انقلاب را سلب کنیم و مطالبات را نه در کف خیابان بلکه در مجاری قانونی و به طرق مسالمت‌آمیز پیگیری کنیم.

وی بیان داشت: با این همه احزاب اصلاح‌طلب در راستای رسالت حزبی خویش مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی و سیاسی را مدنظر قرار داده و هر آنچه در توان داشته باشند نیز در راستای مطالبه‌گری مبتنی بر قانون و خواسته‌های به حق مردم به کار خواهند گرفت.

دبیر حزب مردم‌سالاری استان همدان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بهترین راه ادامه مطالبات از بسترهای قانونی و مطالبات مدنی به دور از هرگونه هیاهو و جنجال و خسارت به اموال عمومی است؛ در این رهگذر ضمن آنکه برخی از ارکان نیز با سعه صدر ناآرامی‌ها را مدیریت کرده و تلاش می‌کنند تا ظرفیت‌های مطالبات ملت عملیاتی شود نشان دهنده، استفاده و توجه به نیروی خلاق مردم و ظرفیت‌های آن‌هاست چرا که هیچ سرانجامی در ناآرامی و خشونت جز تباهی نیست.

گیاه‌شناس در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت و مسؤولان همچون گذشته نسبت به خنثی کردن تهدیدات عمل و با اصلاحات در بخش‌های مختلف به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی زمینه بالندگی ایران اسلامی را فراهم آورند.

captcha