یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه عملی و فرهنگی با بحث قاچاق کالا و ارز است
کد خبر: 3678076
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه عملی و فرهنگی با بحث قاچاق کالا و ارز است

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان گفت: یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه عملی و علمی و فرهنگی با بحث قاچاق کالا و ارز است که می‌توانیم در جهاددانشگاهی بیشتر به آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی که امروز، 10 دی ماه در سالن جلسات جهاد برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک بسته فعالیت‌های مختلفی دارد که تک تک آن در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی افزود: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان می‌تواند از پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، علمی، اشتغال و تجاری‌سازی و ... استفاده کند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه آموزشی و فرهنگی، طرح‌های پژوهشی و افکارسنجی و آموزشی با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز را می‌توان انجام داد.
وی با اشاره به طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در هدایت پایانامه‌های دانشجویی به سمت موضوعاتی در زمینه کاهش قاچاق کالا ما می‌توانیم اطلاع‌رسانی لازم را در سطح دانشگاه‌ها و استان انجام دهیم.
آوج با اشاره به اینکه با حمایت کمیسیون ما در جهاددانشگاهی آمادگی لازم را برای اجرای برنامه مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم، یادآور شد: شبکه جهاددانشگاهی در تمام شهرستان‌های استان کردستان فعال بوده و می‌تواند در تمام حوزه‌های یادشده به مردم خدمات ارائه دهد.

captcha