برپایی جلسات هماهنگی مسابقه «گل‌های آسمانی» جامعةالقرآن
کد خبر: 3678207
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

برپایی جلسات هماهنگی مسابقه «گل‌های آسمانی» جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان زمان برپایی چهارمین مسابقه سراسری «گل‌های آسمانی» مؤسسه جامعةالقرآن به زودی اعلام می‌شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مراحل اجرایی چهارمین مسابقه سراسری «گل‌های آسمانی» در حال انجام است.
وی ادامه داد: این مسابقات ویژه گروه سنی پسران چهار تا هشت سال و دختران 4 تا 9 سال است که در رشته‌هایی چون حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره، روخوانی، فصیح‌خوانی و حفظ در اجزاء ۲۹، ۳۰، دو جزء اول و پنج جزء اول و خطابه‌خوانی برگزار خواهد شد.
روحی تصریح کرد: پس از اعلام فراخوان ثبت‌نام و تکمیل فرآیند نام‌نویسی، مرحله بین شعب انجام می‌گیرد و سپس آزمون نهایی این مسابقه با حضور برگزیدگان برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراحل ثبت‌ نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شعب استان تهران و البرز این مؤسسه در حال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر 57 شعبه استان تهران و البرز جامعةالقرآن فرآیند ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به حضور در این آزمون را انجام می‌دهند.

captcha