شادی اسلامی در جهت تحول و رشد معنوی باشد
کد خبر: 3678266
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

شادی اسلامی در جهت تحول و رشد معنوی باشد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه شادی و سرور یک نیاز طبیعی برای زندگی انسان است، گفت: شادی اسلامی باید در جهت تحول و رشد معنوی باشد.

حجت‌الاسلام امیر کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: شادی اسلامی باید در جهت تحول و رشد معنوی باشد.
وی افزود:شادی و سرور یک نیاز طبیعی برای زندگی انسان است؛ چراکه انسان در اندیشه خوشبختی و تلاش برای آن است و شادی و سرور نشانه‌هایی از وجود عناصر خوشبختی یعنی آرامش و آسایش است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه اسلام که دین جامع و کامل است و به نیازهای فطری انسان توجه دارد، بیان کرد: شادی‌های سالم و سازنده به‌عنوان نیاز طبیعی برای سلامتی جسم و روح انسان لازم است.
وی عنوان کرد: اسلام با رفتارهای بیهوده، لغو و انحرافی که به صلاح و مصلحت انسان نیست و مانع سعادت و رشد انسان می‌شود مخالف بوده و این‌گونه رفتارها را شادی نمی‌داند.
حجت‌الاسلام کاوه در پایان یادآور شد: از نظر اسلام شادی‌ مورد پذیرش و اسلامی است که در راستای عبادت و بندگی خداوند بوده و باعث رشد و سعادت انسان شود و اسلام هر رفتاری را به‌عنوان شادی نمی‌پذیرد.

captcha