اكران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در 12 نقطه فارس/ رونمایی از برنامه اندرویدی اكران یار
کد خبر: 3678349
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
یزدان‌شناس خبر داد:

اكران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در 12 نقطه فارس/ رونمایی از برنامه اندرویدی اكران یار

گروه فرهنگی: دبیر جشنواره مردمی فيلم عمار فارس از اكران فیلم‌های هشتمین دوره این جشنواره در 12 نقطه این استان خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره برنامه اندرویدی اكران یار رونمایی می‌شود.

محمدعلی یزدان‌شناس، دبیر جشنواره مردمی فيلم عمار در فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه اكران فیلم‌های هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از هشتم‌ دی‌ماه جاری در فارس آغاز شده است، گفت: فیلم‌های این جشنواره در 12 نقطه استان فارس اكران می‌شوند.
وی با بیان اینكه این جشنواره تا 14 دی‌ماه در فارس ادامه دارد، افزود: اکران کنندگان شیرازی برای افتتاحیه هشتمین دوره، یک هفته فیلم تدارک دیدند ضمن اینكه برای این هفته هم اکران ثابت و هم اكران پیش‌بینی شده است.
یزدان‌شناس به تشریح برنامه‌های اكران فیلم‌های این جشنواره پرداخت و گفت: شبکه فرهنگی کلام مطهر از روز نهم تا چهاردهم دی هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در دفترشان واقع در بلوار استقلال تقاطع خیابان بعثت اکران دارند و علاوه بر این‌ها دانشگاه صنعتی شیراز هم از شنبه تا پنج شنبه هر روز بعد از نماز ظهر و عصر اکران دارند.
دبیر جشنواره مردمی عمار فارس همچنین به اكران‌های سیار نیز اشاره كرد و افزود: اکران‌های سیار از 8 دی‌ماه در منزل شهید مدافع حرم محمدزمان عطایی از لشکر فاطمیون آغاز شده و در روز شنبه نیز به‌صورت همزمان در سه مکان از جمله مسجد المهدی(عج)، در جوار آرامگاه شهید شیرعلی سلطانی و پردیس دانشگاه فرهنگیان و دبیرستان دخترانه ارجمندی فیلم‌های جشنواره اكران شد.
وی با یادآوری اینكه روز گذشته نیز خانواده شهید مدافع حرم، عبدالكریم پرهیزگار میزبان عماری‌ها بودند، گفت: امروز نیز برنامه اكران فیلم‌های جشنواره در مرکز فرهنگی مدینه النبی(ص) و دبیرستان دخترانه ولی عصر(عج) اکران مردمی تدارک دیده شده است.
یزدان‌شناس از اكران فیلم‌های این جشنواره ویژه اهالی رسانه خبر داد و گفت: این برنامه فردا برگزار خواهد شد ضمن اینكه اکران دیگری در پردیس دانشگاه فرهنگیان پیش بینی شده است و روز چهارشنبه اهالی فاز دوم شهر صدرا در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) میزبان اکران‌کنندگان عمار هستند.
وی ادامه داد: همچنین روز پنج شنبه همزمان با اکران در شهر داریون، اکران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حسن ختام هفته فیلم ما در شیراز است.
دبیر جشنواره مردمی عمار فارس همچنین از رونمایی برنامه اندرویدی اكران یار همزمان با این جشنواره خبر داد و گفت: با استفاده از این برنامه می‌توان از آخرین فیلم‌ها و آخرین اخبار جشنواره مطلع شد.همچنین این برنامه در ثبت‌نام و ثبت بازخورد اکران هم برای اکران‌کنندگان کاربرد دارد.

captcha