سمنان میزبان چهاردهمین جشنواره کبوتر حرم می‌شود
کد خبر: 3678452
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

سمنان میزبان چهاردهمین جشنواره کبوتر حرم می‌شود

گروه فرهنگی: دبیر جشنواره کبوتر حرم، بابیان اینکه سمنان میزبان چهاردهمین جشنواره کبوتر حرم می‌شود، گفت: این جشنواره با ‏موضوع داستان‌های رضوی تیرماه ۹۷ در مرکز استان برگزار می‌شود‎.‎

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،علی جعفری، دبیر جشنواره کبوتر حرم، 11 دی با ارائه گزارشی از سیزده دوره برگزاری جشنواره کبوتر حرم گفت: سمنان میزبان چهاردهمین جشنواره است که تیرماه۹۷ در حوزه ادبیات داستان‌های رضوی به میزبانی مرکز استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه جریان سازی در ادبیات فارسی با مضامین فرهنگی و دینی در زمره اهداف جشنواره کبوتر حرم است، یاداور شد: دوره پیشین این همایش با ارسال یک هزار و ۷۰۰ اثر از سراسر کشور همراه بود که در دوره جدید مسئولان جشنواره به دنبال ارتقاء کیفیت هستند.

دبیر همایش کبوتر حرم، با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای برگزاری هرچه بهتر این همایش در سمنان، متذکر شد: یکی از اولویت‌های برگزارکنندگان کبوتر حرم در سال آتی، بررسی نقاط ضعف و قوت ۱۳دوره قبل در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش چهاردهم محسوب می‌شود.

جعفری خواستار همراهی نهادهای ذی‌صلاح در برگزاری این همایش شد و گفت: با تعامل بهتر می‌توان شاهد برگزاری هرچه بهتر همایش کبوتر حرم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

captcha