دهه فجر فرصتی برای نشان دادن غیرت ایرانی به دشمنان انقلاب است
کد خبر: 3679388
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
فرماندار صومعه سرا:

دهه فجر فرصتی برای نشان دادن غیرت ایرانی به دشمنان انقلاب است

گروه اجتماعی: فتح الهی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت خوبی است برای نشان دادن غیرت ایرانی به کشورهای بیگانه و دشمنان ملت شریف، خاطرنشان کرد: این یک حرکت بزرگ انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 16 دی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و پیروزی شکوهمند آن، اتفاقات زیادی را در عرصه سیاسی رقم زد.

وی افزود: در شرایطی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که در منطقه یک موقعیت استراتژیک ویژه و در دنیا چهارراه نفتی بسیار ارزشمند محسوب می شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بسیاری از اتفاقات گذشته و در فضای انقلاب اقدامات انجام شده حاکی از این است که این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدای متعال حمایت کرده است؛ کما اینکه در جریان طبس امکاناتی نداشتیم برای تشخیص و شناسایی به موقع که به وسیله معجزه الهی خداوند پیروزی نصیب ما شد.

فتح الهی ضمن اشاره به اینکه این همه ترور هیچ جای دنیا دیده نشده است، گفت: علی رغم این همه تحریم و فشار کشورهای غربی و حتی تمام دنیا باز به حول قوه الهی موفق نشده و نخواهند شد.

وی ادامه داد: با حضور مردم و مقاومت آنها علیه استکبار بود که انقلاب به پیروزی دست یافت و این مردم قابل احترام هستند. در واقع مردم همیشه و همه وقت در جایگاه ولی نعمت ما قرار دارند و ما مسئولان خدمتگزاران آنها محسوب می شویم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه حفظ حرمت مردم و رفع مشکلاتشان بر ما واجب است و جزو وظایف ما به شمار می رود، گفت: ایران اسلامی برای هر مسئولیتی چندین شهید تقدیم این انقلاب و ارزش های آن کرده و این بسیار قابل تقدیر است لذا مثل همیشه مردم شریف با بصیرت و آگاهی هوشیار باشند و از این فضاهایی که دشمن برای ما رقم زده، اجازه رسیدنشان به آمال و آرزوهای پوچ را ندهند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت خوبی است برای نشان دادن غیرت ایرانی به کشورهای بیگانه و دشمنان ملت شریف، خاطرنشان کرد: این یک حرکت بزرگ انقلابی است و وظیفه همه ادارات شرکت در برنامه ها و همکاری با فرمانداری و ارائه پروژه های اداری در موعد مقرر شده می باشند.

اکبر اولیایی، معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز با اشاره به اتفاقات ناخوشایند اخیر در کشور، اعتراض را حق مردم دانست که در قانون اساسی نیز پیش بینی شده است و اظهار کرد: عده ای معاند نظام به عمد و با برنامه ریزی به اعتراضات مردم ورود کردند و اغتشاشاتی را به وجود آوردند که در شان نظام و مقام و منزلت ایران و ایرانی با اقتدار و با عزت نیست و نخواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع ابراز خرسندی خود را از اقتدار نظام و حضور مردم اعلام کرد و آن را برگ زرینی در لوح افتخارات انقلاب و خار چشم دشمنان دانست و افزود: زیر سایه ولایت و رهبری مقام معظم رهبری با رشادت و اقتدار یکی پس از دیگری قله های پیروزی را فتح خواهیم کرد.

معاون فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: مردم شریف و عزیز ایران در هشت سال دفاع مقدس، همپایی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده و پا به پای دشمن تا دندان مسلح بی واهمه جنگیدند و جان شیرین خود را در این راه تقدیم نظام کردند و حتی یک وجب از خاک میهن مان را به دست دشمن ندادند.

اولیایی با تاکید بر لزوم حضور همیشگی مردم در صحنه پشتیبانی از نظام، عنوان کرد: شاید مردم بسیار شریف انتظارات زیادی ندارند، اما وظیفه ماست که با اخلاق محوری و برخورد مناسب که سرلوحه کار خود قرار می دهیم، هر چند اگر نتوانیم همه مشکلات آنها را رفع کنیم، حداقل بتوانیم با رفتارمان موجب رضایتمندی آنان شویم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در ستاد نکوداشت و بزرگداشت دهه فجر بیست کمیته داریم که هر اداره وظیفه ای در حیطه خود دارد. امسال با توجه به اتفاقات اخیر باید دهه فجری پررنگتر و با شکوه تر از سال های گذشته داشته باشیم لذا ادارات عنایت ویژه ای به این امر داشته باشند و فضای محیطی شهر را مناسب با این ایام تدارک ببینند تا اقتدار سرزمین خودمان را به نمایش بگذاریم.

captcha