فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزش مربی و مدیر قرآن مهد کودک
کد خبر: 3679504
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزش مربی و مدیر قرآن مهد کودک

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان ثبت‌ نام دوره‌های آموزش مربی، مدیر و مؤسس مهد کودک در مهد قرآن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، جواد فومنی، مدیر مهد قرآن استان تهران گفت: دوره‌های آموزشی مربی، مدیر و مؤسس مهدهای کودک در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد مدیریتی ـ آموزشی با همکاری مهد قرآن استان تهران از سوی جهاد دانشگاهی(سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور) و سازمان بهزیستی تهران برگزار می‌شود‌.
 وی با اشاره به سرفصل و دروس آموزشی این دوره، عنوان کرد: این سرفصل‌ها شامل روانشناسی رشد کودک با آموزش مفاهیم دینی و اجتماعی، آشنایی با اختلالات عاطفی و رفتاری کودکان، کمک های اولیه، بازی و اسباب‌بازی، شیوه‌های قصه‌گویی و بیماری‌های شایع کودکان است.
فومنی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی توسط اساتید دانشگاهی تدریس و در پایان گواهینامه مشترک سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. این گواهینامه جهت اشتغال در تمامی مراکز مهد کودک معتبر است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و ثبت‌نام با شماره‌های 33522310- 33523103- 33522500 تماس بگیرند و یا به این مؤسسه واقع در میدان خراسان، خیابان خراسان، بعد از لرزاده، جنب مسجد آیت‌الله فومنی مراجعه کنند.

captcha