اجرای بیش از 20 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در سطح استان
کد خبر: 3679992
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
فاضلی خبر داد:

اجرای بیش از 20 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در سطح استان

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان یزد گفت: برنامه‌های بنیاد شهید برای دهه فجر تقریباً بسته‌ شده و بیش از 22 برنامه بزرگ در سطح استان و شهرستان‌ها خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، بافق خبر نوشت: حسن فاضلی، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان یزد در بافق گفت: یکی از برنامه‎های بنیاد شهید این است که مدیرکل به‌اتفاق معاونین یک هفته در شهرستان یزد، یک هفته در اداره کل و یک هفته در شهرستان‌ها ملاقات عمومی داشته باشند به این دلیل که خانواده شهدا و ایثارگر برای طرح مشکلات خود مجبور نباشند به مرکز استان مراجعه کنند و خوشبختانه این سفرهای استانی باعث شده بعضی از مشکلات حل شود.

وی در ادامه افزود: در این سفرها مسئولین شهرستان ازجمله فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه و امام‌جمعه شهرستان حضور خواهند داشت. جلسه ای که با مسئولین در شهرستان بافق داشتیم جلسه خوبی بود و در دیدار امام‌جمعه شهرستان از رهنمودهای ایشان استفاده و در کنار آن از چند خانواده شهید و ایثارگر نیز دیدار کردیم.

فاضلی گفت: برنامه‌های بنیاد شهید برای دهه فجر تقریباً بسته‌شده و بیش از 22 برنامه بزرگ در سطح استان و شهرستان‌ها خواهیم داشت که مهم‌ترین آن گل‌باران قبور شهدا در کل استان و دیدار از خانواده شهدا در این ایام و یکی دیگر از این برنامه‌ها برگزاری مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر است که از همه همسران و فرزندان و جانبازان دعوت می‌کنم که از این مسابقات اطلاعات کسب و شرکت کنند.

معاون فر هنگی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: بزرگداشت شهدا از تاریخ 22 بهمن تا 22 اسفندماه همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

فاضلی در پایان در خصوص مستند شهدای استان اظهار کرد: تاریخ شفاهی خانواده شهدا در سطح شهرستان‌ها در حال اجراست که پروژه ماندگار و خوبی خواهد شد و برای بافق نیز سهمیه‌ای در نظر گرفته‌شده و امیدواریم بتوانیم به‌صورت منسجم تاریخ شفاهی شهدا را جمع‌آوری کنیم.

captcha