اعلام فراخوان جشنواره «فجر انقلاب قرآن» در لرستان
کد خبر: 3680062
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

اعلام فراخوان جشنواره «فجر انقلاب قرآن» در لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: علاقه‌مندان به حضور در جشنواره فجر انقلاب قرآن استان لرستان تا ششم بهمن‌ماه فرصت دارند تا نام‌نویسی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جشنواره فجر انقلاب قرآنی در رشته‌های حفظ، مفاهیم و نقاشی در گروه‌های سنین 5 تا 18 سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره در مقطع پیش‌دبستانی در گروه پنج و شش سال در رشته‌های حفظ 10 سوره آخر قرآن‌ و نقاشی با موضوع محبت به مادر برگزار می‌شود و در مقطع تحصیلی دوره اول دبستان در گروه سنی هفت، هشت و 9 سال در رشته حفظ 20 سوره آخر قرآن‌ و همچنین نقاشی با موضوع محبت به پدر انجام می‌گیرد.
امیدیان بیان کرد: این جشنواره در مقطع دبستان در گروه سنی 10، 11 و 12 سال در رشته‌های حفظ 30 سروه آخر قرآن و نقاشی با موضوع محبت به یتیمان و فقیران و در مقطع دوره اول متوسطه در گروه‌های سنی 13 ، 14 و 15 سال در رشته حفظ و مفاهیم سوره انسان و در مقطع دوم متوسطه گروه سنی 16، 17 و 18 سال در رشته حفظ و مفاهیم سوره حجرات انجام می‌گیرد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان اظهار کرد: علاقه‌مندان تا ششم بهمن‌ماه فرصت دارند تا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی اتحادیه به نشانی masaq.ir و تکمیل فرم مربوطه و یا از طریق مراجعه به مؤسسات و خانه‌های قرآن سطح استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
امیدیان اظهار کرد: این جشنواره 13 بهمن‌ماه به صورت حضوری انجام می‌گیرد که زمان و مکان برپایی آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

captcha